וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיוויד בלאט מרוצה: "אנחנו קבוצה על אמת, והראינו את זה"

מאמן דרושאפקה חגג את ה-89:98 המרשים על באסקוניה: "שיחקנו נכון. אנחנו צריכים להיות יותר יציבים כדי לנצח יותר". על הפיינל פור באיסטנבול: "כאן הוא צריך להיערך, הספורט חייב לנצח"

מאמן דרושאפקה דיוויד בלאט. GettyImages
גם האוהדים מרוצים. בלאט מצטלם לסלפי/GettyImages

דרושאפקה רשמה אמש (חמישי) ניצחון נאה ביורוליג, כשנקמה בבאסקוניה על התבוסה מהסיבוב הקודם עם 89:98, ששיפר את מאזנה ל-8:9. "במשחק הקודם מולם קלענו 52. הפעם כמעט היו לנו 52 במחצית, וכמובן שסיימנו עם 98", אמר דיוויד בלאט. "אם אתה רוצה לנצח קבוצה עם כל כך הרבה כישרון אתה חייב לקלוע כמו שצריך, וזה מה שעשינו". וזה אכן מה שדרושאפקה עשתה, עם 14 מ-22 מחוץ לקשת.

"שיחקנו נכון", הוסיף המאמן הישראלי. "בדרך כלל אתה צריך לזרוק שני שליש מהזריקות שלך לשתי נקודות ושליש מחוץ לקשת ועשינו את זה. אנחנו קבוצה על אמת, והראינו את זה, אנחנו פשוט צריכים להיות יציבים כדי לנצח כמה שיותר משחקים. נילחם ונראה אם נצליח להגיע להצלבה, מה שיהיה הישג גדול עבור המועדון, אבל יש עוד דרך ארוכה".

במהלך מסיבת העיתונאים התבקש בלאט להתייחס לדבריו של ארון ג'קסון, שהתנגד לקיום הפיינל פור באיסטנבול, והשיב: "איפה הוא צריך להיות משוחק אם לא באיסטנבול? גרמניה? צרפת? אין מקום בעולם ללא סכנות, לרוע המזל. הספורט חייב להימשך. הפיינל פור צריך להיות באיסטנבול ואף אחד לא צריך לכעוס על זה. הספורט חייב לנצח".

דאיריס ברטאנס, שהצטיין עם שיא קריירה של 29 נקודות, הוסיף: "אני שמח שניצחנו, זה חשוב מאוד, בעיקר אחרי המשחק שהפסדנו להם בחוץ, הם חיסלו אותנו שם. רצינו לבוא ולשחק חזק. התחממתי בפתיחה ופשוט ניסיתי להמשיך את זה. זה טוב לנצח את הקבוצות הגדולות, אבל נצטרך לעשות את זה גם נגד הקטנות. אני מקווה שנשחק ככה מול כולם ונמשיך לטפס במעלה הטבלה".

עוד בנושא:

דרושאפקה ובלאט ניצחו את באסקוניה, שיא קריירה לברטאנס

שחקני דרושאפקה. GettyImages
בדרך הנכונה. שחקני דרושאפקה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully