וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: אולימפיאקוס ניצחה בברצלונה, הכוכב האדום את פנרבחצ'ה

היוונים, ללא ספאנוליס, השיגו 67:69 בחוץ, מה שהגדיל את הפער שלהם מהמקום החמישי לשני ניצחונות, פרינטזיס בלט. הסרבים המשיכו במומנטום עם 73:75, ניצחון גדול לבלאט ודרושאפקה

צילום מסך

בווידאו: משחק מקדים

המחזור ה-17 ביורוליג נפתח היום (חמישי) עם ארבעה משחקים. במוקד דרושאפקה ודיוויד בלאט ניצחו את באסקוניה החזקה 89:98. ברצלונה ספגה הפסד נוסף, הפעם 69:67 ביתי מול אולימפיאקוס נטולת ספאנוליס. פנרבחצ'ה של אוברדוביץ' ספגה הפסד רביעי בששת המשחקים האחרונים עם 73:75 מול הכוכב האדום המפתיעה. קאזאן ניצחה את באמברג 58:63 בזכות 27 נקודות של קית' לנגפורד.

סקוטי ווילבקין שחקן דרושאפקה (ימין). GettyImages
נקם בוויטוריה. ווילבקין/GettyImages

קאזאן - באמברג 58:63

דווקא אחרי חמישה ניצחונות בשישה משחקים ויתרון 30:42 באמצע הרבע השלישי, נעצר המומנטום הטוב של הגרמנים עם הפסד מאכזב במיוחד מבחינתם לקאזאן של קית' לנגפורד, שרשמו ניצחון רביעי בחמשת המשחקים האחרונים עם קאמבק מרשים מאוד. הרוסים שיפרו את מאזנם ל-10:7, כמו הגרמנים.

הגרמנים, שהיו נראים בדרך לניצחון בטוח ברבע השלישי, רשמו ערב אומלל במיוחד מחוץ לקשת כשסיימו עם 4 מ-25 (16%). גם המקומיים לא בדיוק הבריקו מהטווח הזה וקלעו משם 5 מ-19 זריקות. לשמחתם, קית' לנגפורד שוב להט עם 27 נקודות (10 מ-24 מהשדה), 9 ריבאונדים ו-5 אסיסטים, לטאביוס וויליאמס הוסיף 13 נקודות. יאניס שטרלניקס בלט אצל המפסידה עם 13 נקודות, 7 ריבאונדים, 6 אסיסטים ו-2 חטיפות, דאריוס מילר קלע 12 וקלט 5 ריבאונדים, מלך הריבאונדים של היורוליג ניקולו מלי קלט 10 כאלה וקלע 4 באחוזים רעים מאוד (2 מ-6 לשתיים ו-0 מ-4 לשלוש).

דרושאפקה - באסקוניה 89:98

אחרי שני הפסדים רצופים ביורוליג, כולל למכבי תל אביב, ושלושה בחמשת משחקיה האחרונים בכל המסגרות, הקבוצה של דיוויד בלאט התאוששה דווקא מול הבאסקים המרשימים, שהביסו את בלאט ושחקניו במפגש הקודם בספרד. הפתיחה הייתה שייכת דווקא לוויטוריה, שניצחה את הרבע הראשון, אבל הקבוצה של בלאט התפוצצה ברבע השני ונהנתה ממבול של 14 שלשות מתוך 22 ניסיונות בלבד.

כוכב הערב היה דאיריס ברטאנס הלטבי שהפציץ שיא קריירה של 29 נקודות והוסיף 5 אסיסטים למנצחים. בראד וונאמייקר (21) וסקוטי ווילבקין (17) קלעו 4 מ-4 מחוץ לקשת בערב הכמעט מושלם של דרושאפקה מהטווח הזה. אדם האנגה הוליך את הבאסקים עם 19 נקודות, שיין לארקין חילק 9 אסיסטים, אבל הסתפק ב-10 נקודות בלבד הפעם.

פביאן קוזר שחקן באמברג (שמאל) מול קית' לנגפורד שחקן קאזאן. GettyImages
לנגפורד מול קוזר/GettyImages

הכוכב האדום בלגרד - פנרבחצ'ה 73:75

ארבעה ניצחונות ברציפות, חמישה ניצחונות בששת המשחקים האחרונים, ניצחונות מול מכבי תל אביב, צסק"א מוסקבה, ריאל מדריד ועכשיו גם פנרבחצ'ה ומאזן 8:9 אחרי 17 משחקים. מי היה מאמין? הכוכב האדום בלגרד נמצאת בתקופה נהדרת ומשפרת עמדות לקראת השגת אחד משמונת המקומות הראשונים והבטחת הכרטיס לפלייאוף.

אוגניין קוזמיץ' המצוין שוב היה ברמה משל עצמו עם 21 נקודות, 8 ריבאונדים וחסימה אחת ענקית על אקפה אודו במהלך האחרון של המשחק. צ'ארלס ג'נקינס קלע 14 נקודות, כולל את האחרון והמנצח של המשחק, מרקו סימונוביץ' קלע 12 וקלט 5 ריבאונדים. את הטורקים הוביל אקפה אודו עם 16 נקודות ו-3 חסימות, לואיג'י דאטומה קלע 16 גם, בוגדן בוגדאנוביץ' קלע 12, קלט 6 ריבאונדים ומסר 6 אסיסטים. פנרבחצ'ה עם שני ניצחונות בלבד בששת המשחקים האחרונים שלה.

ברצלונה - אולימפיאקוס 69:67

המשבר של הקטאלנים נמשך. אחרי התבוסה מול באמברג, ברצלונה הפסידה גם בבית לאולימפיאקוס נטולת ואסיליס ספאנוליס הפצוע והיא במאזן מביך של 10:7 ובמרחק שני ניצחונות מהמקום השמיני. מנגד, היוונים ממשיכים לבסס את מעמדם בטופ 4 ומשפרים את מאזנם ל-5:12 כשהם במקום השני זמנית ומרחק שני ניצחונות מהמקום החמישי לאחר שפנרבחצ'ה הפסידה.

גרגוריוס פרינטזיס הוביל את קלעי אולימפיאקוס עם 16 נקודות ו-9 ריבאונדים, מאט לוג'סקי קלע 11, אריק גרין וקוסטאס פפאניקולאו קלע 8 וקלט 8 ריבאונדים. פטרי קופונן הוביל את קלעי בארסה עם 16 נקודות (4 מ-5 מהשלוש), טייריס רייס קלע 15, אבל החטיא את הזריקה במהלך האחרון. אנטה טומיץ' קלע 12 וקלט 9 ריבאונדים. אלכסנדר וזנקוב הבולגרי ביצע עבירה טיפשית כשעל השעון קצת פחות משבע שניות לסיום ושלח את מנצאריס לשתי זריקות עונשין שהכריעו את המשחק.

ואנגליס מנצאריס שחקן אולימפיאקוס (שמאל) מול טייריס רייס שחקן ברצלונה. GettyImages
רייס מול מנצאריס/GettyImages
ג'רארד פיקה שחקן ברצלונה (שמאל) רואה את המשחק בין ברצלונה לבין אולימפיאקוס. GettyImages
פיקה הלך הביתה מאוכזב בסיום/GettyImages
דאיריס ברטאנס שחקן דרושאפקה. GettyImages
סיפק הצגה. ברטאנס/GettyImages
סטפן יוביץ' שחקן הכוכב האדום בלגרד. GettyImages
יוביץ' והכוכב האדום עם עוד ניצחון/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully