וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: עכו הובסה 3:0 בידי הפועל קטמון ופספסה צ'אנס לעלות לפסגה

איציק כהן (38), ברוכיאן מהנקודה הלבנה (65) ועובד (81) סידרו לקטמון ניצחון מפתיע. הפועל פתח תקוה הפסידה 2:0 לראשון לציון, הרצליה - הפועל עפולה 2:0, נשר - בני לוד 2:1

שלומי דורה מאמן הפועל עכו. אדריאן הרבשטיין
אכזבה. שלומי דורה/אדריאן הרבשטיין

המחזור ה-19 בליגה הלאומית, שהחל היום (שישי) עם חמישה משחקים, עמד בסימן המפלה של הפועל עכו. הקבוצה של שלומי דורה יכולה היתה לעלות זמנית למקום הראשון, אך הובסה 3:0 בידי הפועל קטמון ופספסה נקודות חשובות. הפועל ראשון לציון גברה 0:2 על הפועל פתח תקוה, מכבי הרצליה הפסידה 2:0 להפועל עפולה, ובני לוד ניצחה 1:2 את נשר.

איציק כהן שחקן הפועל קטמון. נועם מושקוביץ
סיבך את עכו. איציק כהן/נועם מושקוביץ

הפועל עכו - הפועל קטמון 3:0

ההידרדרות של הקבוצה של שלומי דורה נמשכת. אחרי ההפסד למכבי נתניה שגם עלה לה באיבוד המקום הראשון, הגיעה תבוסה ביתית קשה שנותנת לדורה הרבה חומר למחשבה. איציק כהן עם צמד ואבירם ברוכיאן עם גול משלו (וגם בישול נאה) נתנו לירושלמים ניצחון מפתיע שבא אחרי שני משחקים רצופים ללא ניצחון.

דקה 38: גול! איציק כהן דהר לכיוון הרחבה, ובעט מזווית קשה לפינה הרחוקה. 0:1 מפתיע לקטמון.

דקה 65: גול! ברוכיאן הוכשל בקצה הרחבה, השופט הצביע על הנקודה הלבנה והקשר הוותיק לקח גם את הבעיטה מ-11 מטר, שהלכה פנימה. 0:2 לקטמון.

דקה 81: גול! שיתוף פעולה בין אבירם ברוכיאן לליעד עובד הוליד את השלישי. הקשר פרץ באגף ומסר רוחב, עובד המשיך פנימה בעוצמה. 0:3 מפתיע לקטמון.

הפועל פתח תקוה - הפועל ראשל"צ 2:0

החבורה של ניר ברקוביץ' ממשיכה במומנטום החיובי, ואחרי הניצחון על הפועל עפולה במחזור הקודם, היא קרובה מאוד לרביעייה הראשונה. נס זמיר ואריאל לזמי כבשו לקבוצה מעיר היין.

דקה 16: גול! נס זמיר השתלט על הכדור כ-30 מטר מהשער, דהר לכיוון הרחבה, היתל בשני שחקנים ובעט מ-11 מטר לרשת. יופי של גול, 0:1 לראשון לציון.

דקה 73: גול! אריאל לזמי קיבל כדור ארוך, עבר שחקן אחד ובעט ממרכז הרחבה לרשת. 0:2 לראשון לציון.

עירוני נשר - בני לוד 2:1

זה נראה היה כמו עוד תוצאה מפתיעה לזכות העולה החדשה מנשר, אבל לוד הצליחה לגרד ניצחון לא קל. אנס דאבור וגול עצמי של אביב חדד נתנו ללוד את הניצחון.

דקה 3: גול! כדור קרן הוגבה לרחבה של בני לוד, שחקני ההגנה התקשו להרחיק והכדור נדחק על ידי דניס צ'ין לרשת מתוך תיבת החמש. 0:1 לנשר.

דקה 22: גול! לוד השוותה. הכדור הוגבה לרחבה, אנס דאבור התרומם ונגח מעל ההגנה, כ-8 מטר מהשער, לפינה. 1:1.

דקה 78: כדור תועה הגיע לרחבה, פגע באביב חדד, וחדר לשערו הוא. 1:2 לבני לוד.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
מאמן מ.ס אשדוד, אייל לחמן. ברני ארדוב
נושם לרווחה. אייל לחמן/ברני ארדוב

הפועל ירושלים - בית"ר תל אביב/רמלה 0:0

שלל החמצות של הפועל ירושלים מנעו ממנה נקודות קריטיות שהיו מרחיקות אותו מאוד מהקו האדום. מנגד, בית"ר תל אביב/רמלה, אחת ההפתעות הנעימות של העונה, דווקא לא הרשימה הפעם. האירוע הבולט במשחק: ניל אברבנל הורחק אחרי התחזות.

דקה 72: כרטיס אדום. ניל אברבנל התחזה אחרי שנתקל בזיסו, השופט שלף אדום ישיר.

מכבי הרצליה - הפועל עפולה 2:0

אייל לחמן הגיע למשחק לחוץ מאוד אחרי שלושה הפסדים בארבעה משחקים, אבל אין ספק שהניצחון הזה ייתן לו הרבה אוויר לנשימה. שלומי חנוכה כבש שער נהדר, כארם ארשיד כבש את השני לקראת שריקת הסיום.

דקה 28: גול! כדור קרן הורחק לא טוב על ידי הגנת הרצליה, שלומי חנוכה בעט בנגיעה מ-20 מטר חזק בחצי גובה לפינה הרחוקה. 0:1 נאה לעפולה.

דקה 86: כארם ארשיד הרשית את השני מקרוב והבטיח לעפולה את הניצחון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully