וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רגע לפני ההכרעה של גולדהאר: ניסיון לשדך את גיא לוזון למכבי תל אביב, גם אלכס פסטור מועמד

12.1.2017 / 13:46

גולדהאר מעדיף מאמן זר לתפקיד ושוקל למנות את מאמנה של ספרטה רוטרדם, אך ישנם גורמים המנסים לקשר בין לוזון לבין הצהובים. גם מאמן אלקמאר ג'ון ואן דן ברום נמצא ברשימות

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

רגע לפני שהוא מכריע על זהות המאמן, מנסים גורמים שונים לשכנע את מיטש גולדהאר למנות את גיא לוזון למאמן מכבי תל אביב. בעקבות ההתפתחויות אמש (רביעי) בהפועל תל אביב, וההחלטה של לוזון לעזוב את המועדון, מנסים גורמים הקשורים לצהובים, משעות הבוקר, להעביר מסרים ולשכנע את הבעלים לשנות פאזה ולהסכים למאמן ישראלי, כאשר לוזון הוא המועדף מבחינתם. מועמד נוסף הוא מאמנה של ספרטה רוטרדם, אלכס פסטור.

עוד בנושא

ג'ורדי קרויף בחר מאמן, הכדור עבר למיטש גולדהאר
קרויף: "השחקנים הוכיחו מחוייבות, יכול להיות שאאמן גם בדרבי"
מכבי תל אביב הביסה 1:4 את הפועל רעננה

גיא לוזון מאמן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
בקרוב בצהוב? לוזון/ברני ארדוב

פסטור ההולנדי, בן ה-50, החל את דרכו כמאמן כבר בשנת 2002. הוא אימן בין השאר את נאק ברדה, אקסלסיור וסלביה פראג. בשנת 2014 חזר להולנד ומונה לעוזר המאמן של אלקמאר, ובהמשך שימש שם כמאמן זמני. מ-2015, הוא בספרטה, שמדורגת העונה במקום ה-13 בליגה, עם 17 נקודות מ-17 משחקים. הולנדי נוסף שנמצא ברשימות לצד פסטור הוא ג'ון ואן דן ברום, מאמן אלקמאר בן ה-50 שפגש העונה פעמיים את מכבי תל אביב בליגה האירופית והיה מועמד לתפקיד גם בשנה שעברה.

עד כה גולדהאר התנגד נחרצות לשנות את מדיניותו, ודבק במאמן זר בלבד. כזכור, קרויף אמר אחרי המשחק מול הפועל רעננה כי ברשימה שלו יש גם מאמנים ישראלים אך הוסיף שהוא לא זה שקובע ("אין לי שום בעיה עם מאמן ישראלי, אך יש בעלים והוא זה שקובע"). ההערכה היא כי בתוך זמן קצר צפוי הבעלים להחליט על זהות המאמן וההעדפה שלו היא עדיין למאמן זר, כך שספק אם הוא ישתכנע למנות את לוזון לתפקיד. חשוב לציין, כי האנשים שדוחפים למינויו של המאמן, טענו כי הוא יכול להתנתק מהתקשורת הישראלית - אלמנט חשוב מאוד עבור גולדהאר - ושאם הוא יקבל את התפקיד לא יהיה שום הבדל לעומת מאמן זר בכל הקשור לדיסקרטיות.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully