וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משחק ילדים: שחקני הנוער של הפועל תל אביב שישחקו נגד קרית שמונה

גיא לוזון נאלץ לזמן למשחק הפרידה שלו 11 שחקני נוער. בניגוד אליו, להם דווקא יש ברירה: הזדמנות כמעט חד פעמית לעלות לכותרות. הכירו את שולמייסטר, שלמה, אליאס, הרשקוביץ' ושות'

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

עומרי אלטמן כועס, אדי גוטליב פצוע, גל שיש חולה, שמואל שיימן עזב וכמה שחקנים כלל לא חתמו על חוזים חדשים. הפועל תל אביב תופיע הערב (חמישי, 20:00, ספורט1) למשחק הליגה נגד עירוני קרית שמונה עם סגל חסר מאוד ולא מעט שחקני נוער.

גיא לוזון שייפרד מהקבוצה אחרי המשחק, הזמין אליו לא פחות מ-11 שחקני נוער - על אף שלא בטוח שכולם ייכללו בסגל הערב. האם הם יצליחו להשיג נקודה או יותר בצפון? הנייר מספר שזה יהיה קשה. למרות שקבוצת הנוער של הפועל תל אביב נמצאת בעיצומה של תקופה טובה שמתבטאת בארבעה ניצחונות ליגה רצופים, כמעט אין בה כוכבים גדולים.

בסגל של נבחרת הנוער (שנתון 1998) שהשתתפה באוקטובר האחרון במוקדמות אליפות אירופה, הופיע רק שחקן אחד של האדומים: אנס מחאמיד. ישנם שם כמה כשרונות, אבל גם חוסר ניסיון משווע. מצד שני, כדורגל משחקים על הדשא ולא על הנייר ואלו משחקני הנוער שיקבלו הערב הזדמנות, ינסו להפיק ממנה פתיחה לקריירת בוגרים מצוינת.

עוד בנושא:

רייכרט נשאר, קורצקי יחתום, הירש מתקרב
גיא לוזון הודיע: עוזב את הפועל תל אביב
שמואל שיימן חתם בהפועל חיפה

שחקני הפועל תל אביב מימין לשמאל: דודי אלון, רז שלמה, שי אליאס, דסליי טגניה (למעלה), עדן הרשקוביץ, איציק שולמייסטר, איברהים ספורי. ברני ארדוב
מימין לשמאל: דודי אלון, רז שלמה, שי אליאס, דסליי טגניה/ברני ארדוב

דודי אלון

עמדה: שוער

גיל: 20 (בעוד שלושה שבועות)

משחקי ליגה/גביע בקבוצה הבוגרת: 1

בכמה מילים: שיחק בכל נבחרות הנערים והנוער, מתאמן עם הקבוצה הבוגרת של הפועל תל אביב כבר זמן רב, אבל המימדים שלו יקשו עליו לפתח קריירה בליגה בכירה. ספג ארבעה שערים בהופעה היחידה שלו בליגת העל; תבוסה 4:0 לבני סכנין באוקטובר 2015, אז נכנס לשער בדקה השמינית בעקבות הרחקה מוקדמת של רם שטראוס.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
seperator

איציק שולמייסטר

עמדה: מגן שמאלי

גיל: 19

משחקי ליגה/גביע בקבוצה הבוגרת: 2

בכמה מילים: סומן כבר לפני כמה שנים כמגן השמאלי העתידי של הפועל תל אביב, צבר 35 הופעות בנבחרות הנערים והנוער של ישראל. עדיין לא הצליח לקרוא תיגר על מקום בהרכב. העונה שותף בשלושה משחקים בגביע הטוטו ונכנס פעמיים כמחליף בליגה.

seperator

עילאי מוסאיוף

גיל: 18

עמדה: מגן ימני

משחקי ליגה/גביע בקבוצה הבוגרת: 0

בכמה מילים: הגיע להפועל תל אביב בגיל 13 אחרי ששיחק בקבוצות ילדים במכבי תל אביב ובני יהודה. שחקן הרכב קבוע העונה בקבוצת הנוער, אבל עבר כבר כמה פציעות קשות למרות גילו הצעיר.

seperator

דסליי טגניה

גיל: 19.5

עמדה: בלם

משחקי ליגה/גביע בקבוצה הבוגרת: 0

בכמה מילים: בלם שמתאמן עם הבוגרים כבר תקופה ארוכה ומשחק בנוער כחריג גיל. משחק בצורה קבועה בנוער, אבל יתקשה מאוד להשתלב בקבוצה הבוגרת. אולי לאור המצב הנוכחי יצליח לקבל הזדמנות בלתי חוזרת.

שחקן הפועל תל אביב נוער רז שלמה. ברני ארדוב
הפועל תל אביב חייבת לטפח אותו, כבר עכשיו. רז שלמה/ברני ארדוב

רז שלמה

גיל: 17.5

עמדה: בלם/קשר אחורי

משחקי ליגה/גביע בקבוצה הבוגרת: 0

בכמה מילים: מהתקוות הגדולות של מחלקת הנוער. יצא עם הקבוצה הבוגרת למחנה האימונים בקיץ, שותף בארבעה משחקים בגביע הטוטו, שיחק בכל נבחרות הנערים של ישראל, נחשב לאחד מהשחקנים הטובים בארץ לגילו בעמדה שלו. שחקן שהפועל תל אביב חייבת לטפח, כבר עכשיו.

seperator

שי אליאס

עמדה: קשר אחורי

גיל: 18 (בעוד חודש וחצי)

משחקי ליגה/גביע בקבוצה הבוגרת: 2

בכמה מילים: קשר אחורי שמשחק במחלקות השונות של הפועל תל אביב מגיל צעיר מאוד. נכנס כמחליף במשחק הליגה נגד הפועל באר שבע ובמשחק הגביע נגד הפועל ניר רמת השרון. בשנה שעברה ספג 7 כרטיסים צהובים ואדום אחד, השנה נרגע קצת ויש לו רק 2 צהובים.

seperator

רועי דיין

גיל: 19.5

עמדה: קשר מרכזי

משחקי ליגה/גביע בקבוצה הבוגרת: 0

בכמה מילים: מהמנהיגים של קבוצת הנוער, שם הוא גם לוקח את מרבית הכדורים הנייחים. בעונה שעברה עבר פציעה שגרמה לו להיעדרות ארוכה. שיחק העונה 45 דקות בגביע הטוטו נגד הפועל חיפה ולא הרשים. 12 הופעות בנבחרת הנוער.

seperator

איברהים ספורי

גיל: 19.5

עמדה: קשר התקפי/כנף

משחקי ליגה/גביע בקבוצה הבוגרת: 2

בכמה מילים: אחיו של רמזי ספורי, אבל בניגוד אליו, הרגל החזקה שלו היא שמאל. גבוה, אתלט, משחק בשתי הכנפיים ומתחת לחלוץ. כישרון יש בשפע, אבל חייב לשפר את היציבות וקבלת ההחלטות. בשנה וחצי האחרונות הפך לשחקן חשוב בנבחרת הנוער וכבש 4 שערים ב-11 משחקים.

אנס מחאמיד שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
היהלום של מחלקת הנוער, אבל לא השפיע בהזדמנויות שקיבל. מחאמיד/ברני ארדוב

עדן הרשקוביץ

גיל: 19.5

עמדה: קשר התקפי/חלוץ

משחקי ליגה/גביע בקבוצה הבוגרת: 1

בכמה מילים: טכני, רגל שמאל חזקה, בעל חוש לשערים, אבל לא פרץ כמצופה. דילג ממכבי תל אביב למ.ס אשדוד ומשם למכבי יבנה. בגיל 17 הצטרף להפועל תל אביב ובשנתיים הבאות כבש 25 שערים בכל המסגרות בקבוצת הנוער. ערך בכורה בבוגרים כמחליף בגביע הטוטו נגד מכבי תל אביב באוגוסט 2015, אבל לא קיבל עוד הזדמנויות באותה עונה. אולי עכשיו.

seperator

יהונתן לוי

גיל: 17.5

עמדה: חלוץ

משחקי ליגה בקבוצה הבוגרת: 0

בכמה מילים: צורף ממחלקת הנוער של הפועל ניר רמת השרון לפני שנתיים וחצי. בנוער הוא נמצא בפורמה מצוינת; שלושה שערים בשלושת המשחקים האחרונים. בעונה שעברה כבש 9 שערים בנערים א'.

seperator

אנס מחאמיד

עמדה: חלוץ

גיל: 18.5

משחקי ליגה בקבוצה הבוגרת: 15

בכמה מילים: היהלום הגדול של מחלקת הנוער, אולי של הכדורגל הישראלי כולו. ערך בכורה בבוגרים בגיל 17 וארבעה חודשים. מוביל את החוד של נבחרת הנוער עם 13 שערים ב-17 משחקים, נמצא תחת מעקב של כמה קבוצות אירופאיות (ביניהן אנדרלכט ומונאקו) וצפוי לצאת בשבוע הבא למבחנים בבנפיקה. קיבל כבר כמה הזדמנויות בבוגרים שהראו שלמרות הכישרון הגדול, נכונה לו עוד עבודה רבה כדי להפוך מכוכב בנוער לשחקן משפיע בבוגרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully