וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומר דמארי: "לא מפחד מלחץ, יודע שאני יכול לתרום למכבי חיפה"

12.1.2017 / 10:20

החלוץ, שעל מועמדותו לירוקים פורסם לראשונה בוואלה! ספורט, הוצג במסיבת עיתונאים חגיגית: "זו מחמאה שיש ממני ציפיות, זה המקום שרציתי להיות בו". אייולפסון: "עניין של זמן עד שהכול יתחבר"

יוסי ציפקיס

כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ספורט, עומר דמארי במכבי חיפה. החלוץ הוצג היום (חמישי) במסיבת עיתונאים. דמארי מצטרף לירוקים אחרי משא ומתן ממושך שנערך מול קבוצתו הגרמנית ר.ב לייפציג.

"מחמיא לי שמועדון כמו מכבי חיפה רצה אותי, זה המקום שרציתי להיות בו", אמר דמארי. "אני חושב שאני יכול להצליח פה, ומקווה לעשות זאת כבר מיום שבת. לא שיחקתי הרבה זמן, אז אני לא בשיא כושר. עבדתי קשה מאוד בחודשיים האחרונים, עשיתי אימונים אישיים. מצפים ממני להרבה, ואני מקווה שאתאקלם מהר. אני לא מפחד מלחץ וציפיות, ויודע שאני יכול לתרום למועדון הזה".

דמארי הוסיף: "נפגשתי עם ראשי מכבי חיפה כשנחחתי בישראל, והבעתי את רצוני להגיע. זה הכי נכון לי. הפועל תל אביב? ברור שזה כואב, שיחקתי שם. זה מועדון חשוב מאוד לכדורגל הישראלי. אני בטוח שהפועל תל אביב תתגבר על הקשיים ותחזור להיות קבוצה מפוארת".

עוד אמר החלוץ: "הקהל של מכבי חיפה מדהים. אני מחכה לשחק מול אצטדיון מלא. אני אוהב את זה שהם ממשיכים לעודד גם כשמפסידים. המטרה שלנו עכשיו היא לשמח אותם ולתת להם סיבות לחייך. זו מחמאה שיש ממני ציפיות. בחלק מהמקומות זה הצליח כשציפו ממני, ובחלק פחות".

דמארי התייחס לתקופה מעבר לים: "שילמו עליי סכום מאוד גבוה בקנה מידה ישראלי ולא עמדתי בציפיות מהרבה סיבות. אני חושב שלא קיבלתי מספיק הזדמנויות אבל זה לא משנה. ורמוט? יש לנו חיבור טוב עוד מהימים בהפועל תל אביב. הוא המליץ לי לבוא לפה אף על פי שלא ממש התלבטתי. לא שכחתי לשחק כדורגל ולא לכבוש. אני אותו שחקן ואני עדיין רעב".

עוד בנושא

לידיעה הבלעדית על המועמדות של עומר דמארי למכבי חיפה
לידיעה על הפגישה החשאית בין מכבי חיפה לעומר דמארי
לידיעה על תחילת המגעים בין מכבי חיפה לר.ב. לייפציג

שחקני מכבי חיפה עומר דמארי, הולמאר איולפסון. יוסי ציפקיס
ירוק, רשמית. דמארי עם אייולפסון/יוסי ציפקיס

"ראיתי שיש לשחקנים בקבוצה יכולות טכניות נהדרות", אמר הולמאר אייולפסון. "אני חושב שזה רק עניין של זמן עד שהכול יתחבר. שיחקתי תחת אברהם גרנט בווסטהאם. אני מכיר את יוסי בניון וטל בן חיים מהפרמיירליג. כמו כן, לפני שהגעתי שוחחתי עם וידאר קיארטנסון, שאמר לי רק דברים טובים על הליגה. הוא אמר שהליגה טובה יותר מהליגות בסקנדינביה, וכך גם ניקיטה רוקאביציה".

אייולפסון הוסיף: "הייתה לי הצעה מבטיס, אבל ההצעה של מכבי חיפה קסמה לי. אהבתי מה ששמעתי. זה הזכיר לי את התקופה שהגעתי לרוזנבורג. לא כל כך הצליח לה בהתחלה, ולאחר מכן זכינו בדאבל שנתיים ברציפות. היה כיף מאוד להיות חלק מהבנייה של הקבוצה. המצב במכבי חיפה מזכיר לי את זה קצת. יהיה נחמד להיות חלק מפרויקט שוב. האוהדים נהדרים. ההצגות שלהם מדהימות, ואני לא יכול לחכות לשחק מולם".

"לא הכרתי את קרלסן לפני שהגעתי לכאן", ציין הבלם. "הוא אמר לי שבמכבי חיפה מנסים לבנות משהו יפה, ושצפויים רגעים יפים.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
שחקני מכבי חיפה עומר דמארי, גילי ורמוט. יוסי ציפקיס
דמארי באימון הבכורה לצד ורמוט/יוסי ציפקיס
שחקן מכבי חיפה עומר דמארי, המנכ"ל רפי אוסמו. יוסי ציפקיס
"נרגש להתחיל". דמארי עם אוסמו/יוסי ציפקיס
שחקן מכבי חיפה הולמאר איולפסון. יוסי ציפקיס
אייולפסון באימון/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully