וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איינארס בגאצקיס ביקש מהנהלת מכבי תל אביב לקנוס את השחקנים

11.1.2017 / 19:35

המאמן הלטבי מאוד לא מרוצה מהתנהלות השחקנים. לוואלה! ספורט נודע כי שחקן שיאחר לאימון, ייקנס ב-5 אחוזים ממשכורתו החודשית ומי שיפגין זלזול במשחק או אימון יספוג קנס בסכום גבוה

צילום מסך

מאמן מכבי תל אביב, איינארס בגאצקיס, מאוד לא מרוצה מהשחקנים ולוואלה! ספורט נודע שהוא שוחח עם הנהלת המועדון וביקש מראשיה לקנוס את השחקנים. עוד נודע כי על פי תכניתו של המאמן, שחקן שיאחר לאימון ייקנס ב-5 אחוזים ממשכורתו החודשית, ושחקן שיפגין זלזול במשחק או אימון ייקנס בסכום גבוה.

היו"ר שמעון מזרחי איים העונה כמה פעמים כי השחקנים יספגו קנס, אולם עתה המאמן הוא זה שרוצה לנקוט בפעולה זו. בהנהלה לא התלהבו מבקשתו של בגאצקיס, אולם לאור יכולת השחקנים "והזלזול המתמשך" כהגדרתם, הבקשה שלו נשקלת.

עוד בנושא:

מכבי תל אביב: אלכסנדר שוקל לעזוב לאיטליה. גם שחרורו של ראד נשקל
ג'ייק כהן: "מכבי ת"א טובה מאוד, אבל אנחנו יכולים לנצח כל קבוצה"
קללות בחדר ההלבשה של מכבי תל אביב, המתיחות בין השחקנים מחמירה

איינארס בגאצקיס מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
מנסה לשנות את המצב העגום. בגאצקיס/ברני ארדוב

כשהלטבי חתם במכבי תל אביב הוא החמיא לא מעט לשחקנים ואמר כי הוא מאמין בקבוצה, אולם נראה כי בשבועיים וחצי שלו ביד אליהו, המאמן החל לאבד אמון בשחקנים. בתקופה האחרונה בגאצקיס מרבה לצעוק ולנזוף באימונים ואחרי משחקים - כולל לאחר הניצחון על דרושפאקה – אז תקף לעיני המצלמות.

ביום ראשון, לאחר ההפסד להפועל אילת, אמר בגאצקיס כי "אם יש סוכנים או סקאוטים שרואים את המשחק, צופים בנו, לא נראה לי שנגיע למקום טוב יותר בעונה הבאה. אני מנסה לתת לשחקנים מוטיבציה, אבל לא מוצא דרך לגעת בהם במילים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully