וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הניקס הודיעו: דרק רוז חזר, נקנס ויהיה בסגל במשחק מול פילדלפיה

הגארד שנעלם בלי להודיע לאף אחד מאנשי הקבוצה ולא הגיע למשחק מול ניו אורלינס פליקנס, שב ובניו יורק החליטו שלא לשחרר אותו ולהסתפק בקנס בלבד. רוז יוכל לשחק עם הקבוצה בליל רביעי

דרק רוז, ניו יורק ניקס. AP
נקנס ונשאר. רוז/AP

אחרי שנעדר מהמשחק מול ניו אורלינס פליקנס והסעיר את ארצות הברית, דרק רוז ישוב לסגל של ניו יורק ניקס מחר (בלילה שבין רביעי לחמישי). מהנהלת הניקס הודיעו כי הכוכב נקנס בעקבות ההיעדרות המוזרה הלילה והוא יעמוד לרשות הצוות המקצועי לקראת המשחק מול פילדלפיה מחר.

רוז לא הופיע למשחק בין הניקס לפליקנס במדיסון סקוור גארדן ולא עדכן אף אחד. לאורך כל המשחק, אותו המארחת הפסידה, אף אחד לא ידע היכן נמצא הכוכב. רק בסיום הודיעו בקבוצה כי הם שמעו שרוז בסדר, אך סירבו לחשוף את מיקומו וטענו כי הוא נעדר מסיבות אישיות.

ההודעה של הנהלת הניקס בנוגע לרוז חתמה חרושת שמועות סביב שחרור אפשרי של הגארד. מוקדם יותר טען העיתונאי סם אמיקו: "הניקס כועסים והם שוקלים לסיים את ההתקשרות עימו. יש שביעות רצון מהיכולת של ברנדון ג'נינגס ולכן האקט של רוז עשוי לזרז את האפשרות שהוא לא ימשיך". הגארד שותף העונה ב-33 משחקים, במהלכם העמיד ממוצעים של 17.3 נקודות למשחק, 4.5 אסיסטים ו-3.9 ריבאונדים.

עוד בנושא:

רוז לא הופיע למשחק של הניקס, עוד משחק גדול לווסטברוק
קורטני לי: "מתפלל שרוז בסדר", ג'ף הורנסק: "אין לי מושג איפה הוא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully