וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורטני לי: "מתפלל שרוז בסדר", ג'ף הורנסק: "אין לי מושג איפה הוא"

בניו יורק דואגים לגארד שלא הופיע למשחק מול ניו אורלינס ותוהים מדוע נעדר. האפשרויות: בעיות אישיות או ריב עם המאמן. נואה הרגיע: "אני יודע שהוא בסדר גמור". וגם: מיטב הציוצים

עריכת וידאו: מתן חדד

איפה דרק רוז? השאלה הזו לא מפסיקה להעסיק את התקשורת בארצות הברית בשעות שלאחר המשחק בין ניו יורק ניקס לניו אורלינס פליקנס. הגארד לא הופיע למשחק בין הקבוצות במדיסון סקוור גארדן, ולא עדכן אף אחד על כך. רק לאחר המשחק הודיעו בקבוצה מהתפוח הגדול שהם סוף כל סוף שמעו מרוז, שהודיע שהוא בסדר, אך סירב לחשוף את מקומו, וטען כי נעדר מסיבות אישיות.

בתקשורת האמריקאית העלו לא מעט אפשרויות הקשורות להיעדרות של השחקן. "אם הסיבה שבגללה הוא נעדר באמת קשורה לבעיות אישיות או משפחתיות, למה הוא פשוט לא אמר זאת", תהו באתר יאהו. "הניקס כועסים, ושוקלים לסיים עימו את ההתקשרות", ציין העיתונאי סאם אמיקו. "הם מרוצים מהתפקוד של ברנדון ג'נינגס גם ככה, ולכן האקט של רוז עשוי לזרז את האפשרות שהוא לא ימשיך".

עוד בנושא:

רוז לא הופיע למשחק של הניקס, שהפסידה לניו אורלינס

דרק רוז ניו יורק ניקס בכניסה לבית המשפט. AP
נעדר. רוז/AP

בסיום המשחק, נשאלו שחקני הקבוצה על הנושא. "אני יודע שהוא בסדר", אמר ג'ואקים נואה. "אני מתפלל שהוא בסדר", הוסיף קורטני לי. "גילית שאפתח בחמישייה 40 דקות לפני תחילת המשחק. מה שקורה בהחלט מדאיג, מעולם לא חוויתי סיטואציה כזו בקריירה שלי. אני רק מקווה שהכול בסדר, דרק הוא חלק בלתי נפרד מהקבוצה שלנו".

אפשרות נוספת שהועלתה היא שרוז בחר להיעדר בשל היחסים המתוחים עם מאמנו ג'ף הורנסק, שהתייחס לנושא בסיום המשחק: "אני לא יודע איפה הוא. תצטרכו להיאזר בסבלנות ולחכות עד שתהיה לנו אינפורמציה נוספת באשר אליו". במשחק האחרון מול מילווקי, סופסל רוז, שהפסיד ביחד עם קבוצתו בשמונה מתוך תשעת המשחקים האחרונים, לכל אורך הרבע הרביעי ומאוד לא אהב זאת. האם בעקבות זאת הוא בחר שלא להגיע למשחק? רק הזמן יגיד.

הגארד שותף העונה ב-33 משחקים, במהלכם העמיד ממוצעים של 17.3 נקודות למשחק, 4.5 אסיסטים ו-3.9 ריבאונדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully