וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לנדון מילבורן: "ידענו שיש לנו צ'אנס לנצח, קלעתי כמו בכל משחק"

10.1.2017 / 9:11

הפורוורד של אילת, שהמטיר 32 נקודות בניצחון הגדול על מכבי ת"א, הצביע על הסיבה לניצחון: "צריך להקשיב למאמן, בעבר הקשבנו לו לעיתם, ולעיתים לא". וויל דניאלס ינחת ויצטרף לקבוצה

one

העונה ההפכפכה של הפועל אילת נמשכה גם אמש (שני). הקבוצה של עודד קטש, לא נראתה טוב בשבועות האחרונים, הפסידה שלושה משחקים רצוף, והגיעה עם שלושה זרים בלבד למשחק הביתי נגד מכבי תל אביב, מוליכת הטבלה. בסיום הערב, שחקני אילת יצאו בחגיגות אחרי ניצחון 86:94, שלא מסכם אפילו את פערי הכוחות שנראו על הפרקט בהיכל בגין בעיר. לנדון מילבורן רשם את משחקו הטוב בישראל עם 32 נקודות ב-10 מ-14 מהשדה, כשגם פריאיי הנרי היה נהדר עם 16 נקודות ו-9 אסיסטים.

עוד בנושא:

הפועל אילת ניצחה 86:94 את מכבי תל אביב
קללות בחדר ההלבשה של מכבי תל אביב, המתיחות בין השחקנים מחמירה

רג'ילנד באקנר שחקן הפועל אילת. מגד גוזני
ניצחון חשוב. רג'ינלד באקנר/מגד גוזני

"זה חשוב מאוד. לא נתנו להפסדים האחרונים להטריד אותנו, ידענו שיש לנו צ'אנס לנצח ובאנו עם הרבה אנרגיות וריכוז", סיפר מילבורן הנרגש בסיום המשחק, "הדגש היה על ההגנה. המאמן נתן לנו תוכנית טובה, דבקנו בה וזה הוביל לניצחון. זה אף פעם לא קל, החברים מצאו אותי, קלעתי זריקות כמו בכל משחק". על המשך העונה של קבוצתו אמר הפורוורד המצוין: "צריך להישאר מרוכזים. יש לנו שילוב של ותיקים וצעירים וצריך להקשיב למאמן. בעבר הקשבנו לו לעתים ולעתים לא הקשבנו, היום ביצענו את מה שהוא אמר וזה עזר לנו".

היום צפויה הקבוצה לקבל חיזוק משמעותי עם הגעתו של הפורוורד וויל דניאלס, ששיחק בשלוש קבוצות שונות ביורוליג. באילת מאמינים שאם תומאס יגיע ביכולת המצופה ממנו יוכלו לתפוס תאוצה ולהצמד לחלק העליון של הטבלה, מקום בו לא שהו מאז העונה שעברה. בשבוע הבא תצא הקבוצה למשחק חוץ קשה נגד הפועל תל אביב בדרייב אין.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully