וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טפירו: "רוצה שנתרכז בעצמנו ולא ביריבות", בית הלחמי: "עוברים תקופה קשה"

9.1.2017 / 22:05

מאמן מכבי אשדוד/באר טוביה חגג את הניצחון מול גלבוע/גליל: "קוויתי שהמשחק מול מכבי חיפה ייקח אותנו קדימה. קרמייקל צריך קצת זמן". בית הלחמי הפסיד: "לא נשתמש בחיסורים של מרפי וזיו"

מאמן מכבי אשדוד מאיר טפירו. לירון מולדובן
אופטימי. טפירו/לירון מולדובן

המומנטום החיובי של מכבי אשדוד/ באר טוביה נמשך הערב (שני) עם 63:87 מול הפועל גלבוע/ גליל במסגרת המחזור ה-13 בליגת העל בכדורסל. ג'ייק כהן בלט עם 20 נקודות ושבעה כדורים חוזרים עבור הבחורים של מאיר טפירו, ג'קי קרמייקל הוסיף דאבל דאבל של 16 נקודות ו-11 כדורים חוזרים בדרך לניצחון חמישי העונה. לעומתם, האורחת ספגה הפסד שמיני העונה והיא מדורגת במקום ה-11, מעל מכבי קרית גת המאכזבת.

עוד בנושא:

ליגת העל: הפועל אילת ניצחה 86:94 את מכבי תל אביב
בגאצקיס מיואש: "אני לא מצליח להגיע לשחקנים. ההגנה שלנו מטופשת"

תקציר: מכבי אשדוד - הפועל גלבוע/גליל עליון 63:87. לירון מולדובן
במגמה חיובית. שחקני אשדוד/לירון מולדובן

טפירו המאושר אמר בסיום: "קיוויתי שהמשחק בחיפה ייקח אותנו קדימה, שיחקנו שם כדורסל טוב. אנחנו עובדים על הרבה דברים, יש לנו הרבה חבר'ה צעירים. אני שמח על משחק ההגנה שלנו היום, לא ויתרנו לרגע. חיסרון של זר אף פעם לא מבטיח לך כלום, אני רוצה שנתרכז בעצמנו ופחות ביריבה. אני שמח שזה הלך לכיוון שלנו. קרמייקל צריך קצת זמן כדי לחזור מהניתוח שהוא עבר, הוא תוספת כוח רצינית בשבילנו".

ממול, בצד המפסיד אריאל בית הלחמי הסביר: "אנחנו לא משתמשים בחיסרון של מרפי הלוואי וזיו. הקבוצה עוברת תקופה לא פשוטה, זה חלק מעונה. לא משנה מי משחק, אנחנו בתקופה פחות טובה ורואים את זה על המגרש. אני לא יודע אם זה קשור ללחץ, שחקנים עומדים על הקו ולא קולעים אבל מהצד השני אנחנו חוטפים. זה קורה לנו בשבועיים האחרונים, צריך שנוכיח אופי".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully