וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איגוד השופטים יתלונן נגד ג'רארד פיקה, לואיס אנריקה "מתקרב לסוף"

הסערה בברצלונה נמשכת אחרי עוד תוצאה מאכזבת. הבלם שהטיח האשמות בשופט המשחק עשוי לעמוד לדין. גיאם בלאגה, העיתונאי המקורב לליאונל מסי, כתב: "הקבוצה עייפה, נראה שהפרידה מהמאמן בדרך"

one

התיקו הסוער של ברצלונה בערב יום ראשון, 1:1 בחוץ מול ויאריאל, השאיר את הקטלאנים בפיגור חמש נקודות מריאל מדריד, שמחזיקה גם במשחק חסר ויכולה לברוח עוד יותר לדאבליסטית.

בארסה הצליחה להשיג נקודה עם כדור חופשי מושלם של ליאו מסי בדקה ה-90, אבל סיימה את המשחק זועמת אחרי שתי החלטות של השופט שלא לשרוק לפנדלים לזכותה, החלטות שנראו מפוקפקות מאוד והרתיחו בעיקר את ג'רארד פיקה. בסיום המשחק נראה הבלם פונה לנשיא הליגה, שישב ביציע ושואל אותו "ראית את זה?" וכעת, הגיע התגובה של השופטים.

עוד בנושא:

1:1 בין ויאריאל לברצלונה, שער שוויון דרמטי לליאונל מסי
ג'רארד פיקה השתולל, האוהדים נגד לואיס אנריקה

מאמן ברצלונה לואיס אנריקה. AP
הפרידה בלתי נמנעת? לואיס אנריקה/AP

יו"ר הוועדה המקצועית של איגוד השופטים בספרד הודיע כי האיגוד יתלונן נגד פיקה על הדברים שאמר על שופט המשחק, איגלסיאס וילאנובה. "עורך הדין שלנו יראה את התקרית ואז נחליט מה לעשות בדיוק. אבל הגיוני שאם מישהו אומר עלינו דברים כאלה, נגיב. נגיש את מחאתנו בצורה כתובה לאחראים על התחרויות בליגה". ייתכן כי הדברים יובילו להעמדתו של פיקה לדין.

בינתיים, מי שסופג את רוב האש בברצלונה הוא המאמן לואיס אנריקה. גיאם בלאגה, העיתונאי הנחשב למקורבו ופיו של ליאו מסי, כתב ב"סקיי ספורט": "יכול להיות שבארסה מתקרבת לסוף התקופה של לואיס אנריקה". בלאגה הוסיף: "הקבוצה הזו נראית יותר ויותר עייפה. אולי זה מנטלי ואולי זה מאמן שלא מחויב לעתיד שלו במועדון כרגע ואולי זו פשוט הדינמקיה הקבוצתית, שזקוקה למאמן ואנרגיות חדשות. נראה שהפרידה מהמאמן בדרך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully