וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי עוד מעידה: פיקה השתולל, אוהדי ברצלונה נגד לואיס אנריקה

בלם ברצלונה כעס על תצוגת השיפוט במדרגאל ועם שריקת הסיום סינן לנשיא הלה ליגה: "ראית את זה?". המאמן, שסופג ביקורות, מודה: "אנחנו לא בתקופה טובה", על הדיווחים על ראקיטיץ': "זה לא נכון"

one

התסכול בברצלונה מצטבר, לאחר אובדן נקודות נוסף בליגה, הפעם בתיקו מול ויאריאל אמש (ראשון). האלופה עדיין ללא ניצחון ב-2017, ורק שער נפלא של ליאונל מסי בתוספת הזמן הציל אותה מהפסד שלישי העונה. בארסה רחוקה חמש נקודות מריאל מדריד, לה משחק חסר עקב ההשתתפות גביע העולם למועדונים, והיא מדורגת במקום השלישי בלבד בטבלה.

מאמן ברצלונה לואיס אנריקה. AP
סירב להתייחס לשיפוט. לואיס אנריקה/AP

ברחבי הרשתות החברתיות ניתן לראות כי האוהדים מאבדים אט אט את הסבלנות כלפי לואיס אנריקה, שאמר לאחר המשחק: "אנחנו לא בתקופה טובה, אבל אין לי תלונות לשחקנים. הגיע לנו להשיג שלוש נקודות. שיחקנו כדורגל טוב אבל בסוף נאלצנו להציל נקודה ברגע האחרון. יש לנו הרבה לשפר, זה ברור, אבל אנחנו מאמינים בעצמנו. יש לוויאריאל הרבה איכות אך שלטנו במשחק, לא היה לנו מזל. הם לחצו אותנו טוב מאוד ושיחקו בצורה מאוד מסודרת. ברור שאנחנו צריכים לצאת מהתקופה הזו ולהתחיל תקופה חיובית. עוד יש לנו סיכוי להילחם על האליפות, אבל זה תלוי בריאל מדריד. אנחנו צריכים להמשיך לשחק באותה צורה, אך לנצח. אני לא האיש לשפוט את החלטות השופט בקשר לנגיעות היד".

לואיס אנריקה התייחס גם לדיווחים הקרואטים על כך שאיבן ראקיטיץ' לא היה בסגל למשחק מכיוון שהוא בדרך למנצ'סטר סיטי (דיווחים שבסביבתו של הקשר הכחישו בתוקף): "הוא לא עובר למנצ'סטר סיטי. רק 25 אחוז מהמידע שיוצא מהתקשורת הוא אמין, גם פה וגם בקרואטיה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

המאמן הקטאלוני אמנם סירב להתייחס לרצף נגיעות היד שהתרחש במשחק, אך ברשת התקשו להתעלם מכך. בשני מקרים שונים השופט התעלם מנגיעת יד של שחקני ויאריאל ברחבה, וכך עשה גם במקרה ההפוך אחרי נגיעת יד של חאבייר מסצ'ראנו. "אם נגיעת היד שלי הייתה שווה פנדל, אז כך גם זו של מסצ'ראנו. ככה שבסופו של דבר השתווינו", אמר שחקן ויאריאל רוברטו סוריאנו.

מי שמאוד לא אהב את תצוגת השיפוט במשחק הזה, כמו גם במשחק ההפסד בבילבאו היה ג'רארד פיקה. בדרכו למנהרת השחקנים, בלם ברצלונה היישיר מבט לעבר תא המכובדים וצעק "ראית את זה?", כאשר הכתובת של פיקה הייתה חאבייר טבס, נשיא הלה ליגה. פיקה זעם על כך שהשופט לא שרק לפנדל אחרי נגיעת יד של ברונו ברחבה ובמשחק ההפסד בגביע מול בילבאו הוא בא בטענות קשות לשופט שלא שרק לפנדל אחרי עבירה על ניימאר ברחבה. פיקה לא הסתיר את תחושותיו כשאמר לאחר המשחק: "הגיעו לנו שני פנדלים ברורים, אבל אנחנו יודעים איך זה עובד. ראינו מה קרה במשחק בין ריאל מדריד לסביליה, אנחנו רוצים לשחק כדורגל ולא ברולטה, שזה מה שהשופט גורם לו".

צפו בפיקה פונה לטבאס לאחר המשחק

מספרי המשחק

* ויאריאל היא הקבוצה היחידה בספרד שטרם הפסידה העונה לריאל מדריד, ברצלונה ואתלטיקו מדריד.

* ליאונל מסי כבש שישה שערים בחמשת משחקיה האחרונים של ברצלונה בכל המסגרות, השניים האחרונים בבעיטות חופשיות.

* ברצלונה בעטה לעמודי השער 11 פעמים העונה בליגה, יותר מכל אחת אחרת.

* ניקולה סאנסונה מחזיק באחוז הכיבוש הגבוה ביותר בליגה הספרדית (מינימום שישה שערים), וכבש ב-35 אחוז מהבעיטות שלו.

* חמישה מששת משחקיה האחרונים של ברצלונה בליגה היו מאופסים בירידה למחצית.

* ויאריאל לא ניצחה את ברצלונה כבר 15 משחקים ברצף (10 הפסדים, 5 תוצאות תיקו).

* שערו של ליאונל מסי היה הראשון העונה בליגה שוויאריאל ספגה מחוץ לרחבה.

* ניימאר לא מצא את הרשת כבר 975 דקות בכל המסגרות, בפעם האחרונה הוא כבש באמצע באוקטובר.

* ויאריאל כבשה בסיבוב הראשון של הליגה גם מול ברצלונה וגם מול ריאל מדריד, לראשונה מעונת 2004/05.

* ניקולה סאנסונה הוא השחקן האיטלקי השישי שמכניע את ברצלונה בליגה הספרדית.

* ליאונל מסי מוליך את טבלת הכובשים בלה ליגה עם 13 שערים. אחריו לואיס סוארס (12), יאגו אספס וכריסטיאנו רונאלדו (11 כל אחד).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully