וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: ניראל מחפוד חתם בהפועל רמת גן

האורדונים חיזקו את החלק הקדמי עם צירופו של שחקן הכנף ממכבי פתח תקוה. יוכל לשחק בחמישי מול הפועל ניר רמת השרון. בשלישי: מכבי נתניה בקרב קצוות מול שעריים, עכו בנצרת עילית

ניראל מחפוד שחקן הפועל רמת גן עם סוכנו אדם קידן, יו"ר הפועל רמת גן עינב חזנולד. הפועל רמת גן, אתר רשמי
ניראל מחפוד לאחר החתימה בהפועל רמת גן עם סוכנו אדם קידן ויו"ר הפועל רמת גן עינב חזנולד/אתר רשמי, הפועל רמת גן

מחזור אמצע השבוע בליגה הלאומית יחל מחר (שלישי, 19:20, 5 פלוס) עם שבעה משחקים, כאשר במוקד שתי הראשונות מכבי נתניה (תארח את מכבי שעריים) והפועל עכו (תתארח אצל מכבי אחי נצרת) ינסו להתאושש מההדחות מהגביע.

* הפועל רמת גן, שתשחק ביום חמישי מול הפועל ניר רמת השרון, חיזקה את החלק הקדמי שלה עם צירופו של ניראל מחפוד, שהגיע באמצעות סוכנו אדם קידן. השחקן שעלה בעונה שעברה ליגה עם הפועל אשקלון ועבר בקיץ למכבי פתח תקוה, כבר סיכם את תנאיו בבני לוד, אך בעצת מקורביו העדיף בסופו של דבר את הצעתה של הפועל רמת גן.

בית"ר תל אביב/רמלה - הפועל נצרת עילית

ארבעה ימים אחרי שנפגשו בסיבוב ח' של גביע המדינה, השתיים תפגשנה למשחק חוזר, הפעם בליגה. המארחת, שחזרה מפיגור ועלתה לשמינית הגמר, תנסה להשיג משחק ליגה רביעי ברציפות ללא הפסד ולהמשיך להתקרב לשני המקומות הראשונים בטבלה. הקבוצה של עידן בראון השיגה ארבע נקודות בשני המשחקים האחרונים ותקווה להמשיך לברוח מהתחתית.

הפועל עפולה - הפועל ראשון לציון

מאז הגעתו של ניר ברקוביץ' לקבוצה מעיר היין, היא השיגה ארבע נקודות משש אפשריות והעפילה לשמינית גמר הגביע בזכות ניצחון מרשים על מכבי נתניה. ראשון לציון מגיעה למשחק מהמקום השמיני, אך במרחק נקודה בלבד מהמקום החמישי. המארחת תנסה להתאושש מההדחה מהגביע ולהשיג ניצחון ליגה שני ברציפות לראשונה העונה.

בני לוד - הפועל ירושלים

תחילת הדרך של אוהד בוזגלו בבירה לא הייתה פשוטה, אך אחרי שני הפסדים במשחקיו הראשונים הגיעו שלושה משחקים בארבעת המשחקים הבאים והקבוצה התייצבה. לצערו, בשני המחזורים האחרונים צברו הירושלמים נקודת ליגה אחת בלבד, והם ינסו להמשיך את המומנטום מההעפלה לשמינית גמר הגביע כדי לחזור לנצח. המארחץ הפסידה את שני משחקיה האחרונים בכל המסגרות והודחה מהגביע.

ניר ברקוביץ' מאמן הפועל ראשון לציון. שלומי גבאי
רק נקודה מהמקום החמישי. ניר ברקוביץ'/שלומי גבאי

הפועל קטמון - הפועל פתח תקוה

מעבר להדחה המביכה מהגביע מול צור שלום ולהפסד המתקבל על הדעת למכבי נתניה, המלאבסים צברו תשע נקודות ליגה בארבעת המחזורים האחרונים מאז הגעתו של ירון הוכנבוים ותפסו מרחב ביטחון מהקו האדום. קטמון עם שלושה הפסדים בארבעת מחזורי הליגה האחרונים, אך בין לבין גם עם העפלה לשמינית גמר גביע המדינה. שלושת המפגשים האחרונים בין הקבוצות הסתיימו בחלוקת נקודות.

מכבי אחי נצרת - הפועל עכו

הקבוצה של אדהם האדיה מחזיקה בהגנה הטובה בליגה, מלבד מכבי נתניה, אך התנופה שלה נעצרה בשבוע האחרון עם הפסד ליגה והדחה מהגביע. האורחת כבר הייתה במקום הראשון בטבלה, אך איבדה אותו עם הפסד למכבי נתניה ולאחר מכן הודחה בפנדלים מהגביע למרות קאמבק מרשים מול בני יהודה. עידו אקסברד, שכבש שלושער מול הזהובים, ינסה להשיג את שערו השישי העונה בליגה. הרכש החדש של שלומי דורה, גל אראל, עשוי לערוך בכורה.

מכבי הרצליה - עירוני נשר

מלך שערי הליגה, ז'ורדן פושה, שבת מהבקעה בארבעת המשחקים האחרונים של הרצליה בכל המסגרות, אך זה לא הפריע לה לקטוע רצף של שישה משחקים ללא ניצחון מול הפועל ירושלים במחזור הקודם. הצפוניים איבדו גובה לאחרונה עם נקודה משני המשחקים האחרונים ובצוותא עם מספר קבוצות נוספות מחזיקים בהתקפה הגרועה בליגה, אך מצליחים לשמור על מקומם בחצי העליון בזכות הגנה חזקה.

מכבי נתניה - מכבי שעריים

הקבוצה של סלובודאן דראפיץ' רשמה הפסד ראשון העונה בעיתוי לא טוב מבחינתה, דווקא במשחק הגביע מול הפועל ראשון לציון ודווקא במשחק החזרה של ערן לוי מהפציעה. למזלה היא קיבלה את היריבה הנוחה ביותר, סוגרת הטבלה, על מנת לשים את זה מאחוריה ולשמור על המקום הראשון בטבלה עם ניצחון ליגה חמישי ברציפות. הרחובותיים לא ניצחו כבר שלושה משחקים ברצף בכל המסגרות.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully