וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נמשכות הדרמות בהפועל ת"א: ההתלבטויות והמהלכים שיכריעו את עתידו של לוזון

הלחצים על רייכרט וזגורי, חוסר הוודאות של הרוש ועזרא, אלטמן שמבוקש בבאר שבע ובחיפה, וברקת ושחר שממשיכים להציע עזרה (עמית ביטון ושחר הירש). הפועל תל אביב מתכוננת לימים מכריעים, לוזון עוקב בעניין

עריכה: יוסי אלטר

אחרי יממה רוויה בתהפוכות, בהפועל תל אביב יכלו גם לשמוח מעט אתמול (ראשון) בעקבות ההעפלה לשלב שמינית גמר גביע המדינה אחרי הניצחון 0:1 על רמת השרון. המאמן גיא לוזון החמיא לחניכיו על כך שידעו לשים את כל הבעיות בצד ולהשלים את המשימה. "היה חשוב לנו לנצח גם בשביל המורל שלנו", אמר שחקן בקבוצה לוואלה! ספורט, "זה לא פשוט בכלל לשחק במצב הזה אבל ידענו להתעלות על עצמנו".

עוד בנושא

הפועל תל אביב בשמינית גמר הגביע אחרי 0:1 על רמת השרון
גיא לוזון: "עד שעה לפני המשחק לא היה לי מושג מי יהיה בסגל"
לוזון על עתידו: "אחליט אם להישאר רק לאחר השלמת הסגל"
פסלים, תמונה בשווי 15 מיליון דולר ונכסים בגרמניה: אילו נכסים שיעבד כבירי לטובת ההלוואה בפרויקט האצטדיון בבת ים?

שחקני הפועל תל אביב חוגגים. ברני ארדוב
חוגגים על הדשא, מודאגים מחוצה לו. הפועל תל אביב/ברני ארדוב

עוד לפני שריקת הפתיחה התרחשה דרמה של ממש כאשר השחקנים סירבו לעלות ללא הבטחה מהרוכשים שיכבדו את החוזים שלהם, וזאת מחשש שייפצעו ולא יחזיקו בחוזה. בסופו של דבר אל השחקנים שכבר קיבלו בסוף השבוע הודעה על כך שחוזיהם יכובדו (דוגמת ארון שוינפלד, עומרי אלטמן, גל שיש, צליל חתוכה, אדי גוטליב ואחרים), לפני המשחק סיכמו הרוכשים עם אביחי ידין, אוראל דגני ועופר ורטה שחוזיהם יכובדו גם כן. מנגד, בשל העובדה שהחוזים שלהם לא כובדו, החליטו שמואל שיימן וחן עזרא שלא לשחק וזכו לגיבוי מלוזון.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
שוער הפועל ניר רמת השרון גולן אלקסלסי מאוכזב, שחקני הפועל תל אביב ארון שוינפלד, עומרי אלטמן חוגגים. ברני ארדוב
מי מהם יישאר? אלטמן ושוינפלד/ברני ארדוב

בניגוד אליהם, על בן רייכרט ועל ישראל זגורי הופעלו לחצים כבדים לשחק למרות שלא קיבלו הודעה על כך שחוזיהם יכובדו. לוואלה! ספורט נודע שהשניים לא רצו לשחק בתחילה אך לאחר שקיבלו מסמך רשמי במייל מהרוכשים בו הם מתחייבים לכבד את החוזה שלהם במלואו עד תום העונה הנוכחית גם במקרה של פציעה, התרצו השניים ועלו לשחק. רייכרט וזגורי ייפגשו היום עם הרוכשים כדי לדון בחוזה שלהם, כשההערכה היא שהשניים יזכו לחוזה נחות ויצטרכו להחליט אם הם נשארים במועדון בחוזה חדש או עוזבים לקבוצה אחרת.

גיא לוזון מאמן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
מהלכים של יעקב שחר ואלונה ברקת עשויים לגרום לו להישאר. לוזון/ברני ארדוב
גם במכבי חיפה מוכנים לעזור להפועל תל אביב, כאשר שחר הירש שמתאמן בקבוצה עשוי לסכם בה. שחקן נוסף שעשוי להצטרף הוא איסמעיל ריאן, כשגם שמו של אעיד חבשי עלה כאופציה

גם אריאל הרוש שהיה פצוע יישב עם הרוכשים, ככל הנראה ביום שלישי, וידון גם הוא על חוזה חדש. בנוגע לשיימן, ההערכות הן שהשחקן יעבור להפועל חיפה בעוד שחן עזרא ממתין לראות מה יחליטו לגביו. אם יזכה לחוזה נחות, הוא צפוי לפתוח במשא ומתן מיידי עם בית"ר ירושלים על מעבר לשורותיה. חשוב לציין שלפי ההסכם של השחקנים עם הרוכשים, לאחר ההצעה לחוזה חדש לשחקנים יהיה שבוע שבו יוכלו לחפש קבוצה אחרת, אך אם ירצו לממש את החוזה החדש שהוצע להם בהפועל, הם יצטרכו להודיע זאת תוך שבעה ימים, ואחריהם יוכלו הרוכשים להתנער לחלוטין מהחוזה.

אגב למרות שהודיעו שיכבדו את חוזיהם, גורמים המקורבים להפועל טוענים שהרוכשים מתכוונים להעמיד למכירה כמה שחקנים, ובראשם עומרי אלטמן. הקשר מבוקש על ידי מכבי חיפה והפועל באר שבע, וככל הנראה יעבור לאחת מהשתיים. במקביל בהפועל ינסו לצרף בלם לסגל במשכורת סבירה.

אחת האופציות שעלתה בשיחות עם אנשי הפועל באר שבע היא השאלתו של הבלם הצעיר עמית ביטון. ביטון שמבוקש גם על ידי הפועל רעננה עשוי להגיע להפועל תל אביב כחלק מעזרה של הבעלים של באר שבע אלונה ברקת לאדומים. גם במכבי חיפה מוכנים לעזור להפועל תל אביב, כאשר שחר הירש שמתאמן בקבוצה עשוי לסכם בה. שחקן נוסף שעשוי להצטרף הוא איסמעיל ריאן, כשגם שמו של אעיד חבשי עלה כאופציה להגיע לקבוצה.

אריאל הרוש הפועל תל אביב. ברני ארדוב
מתכונן גם הוא לפגישה מכרעת. הרוש/ברני ארדוב

במקביל לשחקנים בהפועל עסוקים גם בעתידו של גיא לוזון. המאמן הצהיר שיישאר רק אם יהיה מרוצה מהסגל שיעמוד לרשותו, ובהפועל חוששים מאוד שבסופו של דבר לוזון יודיע שהוא עוזב. המאמן לא צפוי לקבל החלטות בימים הקרובים ורק לאחר שיבין מה קורה עם כל שחקני הסגל הנוכחי ויישב עם הרוכשים בנוגע לחיזוק, הוא יקבל החלטה.

שמואל שיימן עם חן עזרא הפועל תל אביב. ברני ארדוב
אחד בדרך להפועל חיפה, השני יגיע לבית"ר? שיימן ועזרא/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully