וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אילו נכסים שיעבד כבירי לטובת ההלוואה בפרויקט האצטדיון בבת ים?

פסלים, תמונה בשווי 15 מיליון דולר ונכסים בגרמניה שועבדו לטובת ההלוואה שנועדה לממן את בניית האצטדיון של הפועל תל אביב בבת ים, כך נחשף בבקשה למנוע את העברת הזכויות לחברה הקשורה לכבירי

עריכה: יוסי אלטר

הנאמן של הפועל תל אביב, עו"ד שאול קוטלר, הגיש לבית המשפט בקשה לצו מניעה להעברת הזכויות על בניית האצטדיון בבת ים לחברת סופרמטיסט, הקשורה לאמיר כבירי. מהמסמכים שהגיש עו"ד קוטלר לבית המשפט נחשפים פרטים חדשים בגין ההלוואה שלקח כבירי בשם "הראל אחזקות הפועל תל אביב" מחברת מימון ישראלית. לפי המסמכים, החברה הלוותה סכום כספי לבניית האצטדיון וכעת הפועל תל אביב ושאר הגופים הקשורים בפרויקט חייבים לה כ-19.38 מיליון שקל, לא כולל מע"מ וריבית פיגורים.

עוד בנושא:

ניצחון לשחקני הפועל תל אביב: נחתם ההסכם בנוגע לחוזים החדשים
הפועל תל אביב: גוטמן שוחרר מחוזהו, הושגו הבנות עם שוינפלד

אמיר כבירי, הפועל תל אביב. ניב אהרונסון
שעבד יצירות אומנות. אמיר כבירי/ניב אהרונסון

כידוע, המכרז לבניית האצטדיון בבת ים מחייב את המציע להיות חלק מקבוצת ספורט. כעת קוטלר מנסה למנוע מצב בו כבירי יחזיק לבדו בזכויות על האצטדיון ויותיר את הפועל תל אביב רק עם החובות בגין ההלוואות שנלקחו לטובת בניית האצטדיון.

כאמור, במסמך שהגיש קוטלר עולה כי החוב על ההלוואה שניתנה לטובת פרויקט האצטדיון עומד על 19,380,760 שקלים. עוד עולה שכבירי שיעבד, בדיוק כמו בערבויות שהציג בבקרת התקציבים, יצירות אומנות. בין היצירות יש פסלים וציורים שלפי ההצהרה של כבירי שווים 40 מיליון דולר. כמו כן, תמונה בשווי 15 מיליון דולר. עוד עולה מהמסמכים שגם איש העסקים מני ויצמן העמיד ערבויות בדמות נכסי נדל"ן.

כבירי, כזכור, שעבד פסלים בשווי גבוה יותר גם לבקרת התקציבים, אך לא ברור האם במקרה הזה מדובר ביצירות אמנות אחרות או שמא בשעבוד אותן יצירות.

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully