וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא לוזון: "עד שעה לפני המשחק לא היה לי מושג מי יהיה בסגל"

8.1.2017 / 22:28

למרות חוסר הוודאות, הפועל תל אביב הצליחה לעלות שלב בגביע, מאמנה על עתידו: "אחליט אם להישאר רק לאחר השלמת הסגל". שוינפלד: "היה משוגע לפני המשחק". שאבו: "האמנתי שנוכל להפתיע"

עריכה: יוסי אלטר

הפועל תל אביב זכתה הערב (ראשון) לקצת נחת בתוך הבלגן הגדול שסורר במועדון, כאשר העפילה לשמינית גמר גביע המדינה בזכות ניצחון דחוק על הפועל ניר רמת השרון מהלאומית. היום של האדומים החל בבית המשפט וכמו לפני המשחק, גם אחריו התעסקו בקבוצה בעיקר בחוזיהם של השחקנים ובערפל הסובב את הסגל.

עוד בנושא

גביע המדינה: הפועל תל אביב בשמינית הגמר אחרי 0:1 על רמת השרון
גיא לוזון ממתין להתפתחויות על מנת להחליט על עתידו בהפועל תל אביב
שני בהגרלת הגביע: באר שבע מול מכבי תל אביב כבר בשמינית הגמר?

"השבוע הזה היה הזוי", סיפר גיא לוזון בסיום, "כמעט ולא התאמנו. למען האמת, ראש לאימונים לא היה השבוע. לא היה לי שמץ של מושג מה הסגל וההרכב, ורק שעה ורבע לפני המשחק שחקנים התחילו לשחק ולהתכונן, אחרי שלא עשו הכנה מנטלית ומקצועית למשחק. המצב מבחינתו היה רע בשבוע האחרון אבל אני שמח שלא השתמשנו בזה כאליבי להפסד. במשחקים כאלה אפשר ליפול, זה קורה בכל העולם".

על חששות השחקנים לפני המשחק: "צריך להבין, בכל הקרנבל הזה אין אשמים, השחקנים פחדו לעלות לשחק בלי בטוח כדי לא למצוא את עצמם בלי קבוצה אם היו נפצעים. אני מבין אותם, אמרתי להם שמי שלא בטוח ולא מבוטח אני אבין אם לא ישחקו. הבעלים רוצים לדעת שיעמדו בחוזים שהתחייבו אליהם וגם אליהם אי אפשר לבוא בטענות, הם לא רוצים לקחת סיכון ולהגיע לעוד טרגדיה כלכלית. אין פה איש רע בסיפור, כולם צודקים, ואנחנו צריכים לתפקד בתפר. אם יש שחקנים שחושבים על המועדון, אז זה כאן. בחודשיים האחרונים הם מתפקדים לתפארת, בלי קשר לתנאים ולכסף ועם כל חוסר הודאות הם באים ומתאמנים. הם שחקני מיוחדים ונותנים לי את הכוח להילחם בשבילם. אני מגבה אותם בכל מהלך שלהם, אמרתי גם לבעלים שהשחקנים צודקים והם צריכים לדאוג לעצמם".

על עתידו: "אני אהיה פה רק אם יהיה סגל חזק שיוכל להדביק את המינוס תשע, אם לא חבל בכלל להשקיע. כרגע אנחנו מתפקדים עם עשרה שחקנים בוגרים וספסל שחקני נוער, נצטרך להשאיר את הסגל הקיים ולחזק אותו כדי להדביק את המינוס. הסגל הנוכחי, בלי חיזוק, לא יישאר בליגה. אנחנו עם הסגל הכי חסר בארץ כבר חודשיים וחצי. אם אני אהיה פה, יהיה פה סגל שיישאר בליגה. אני אחליט אחרי השלמת הסגל. מי שנותן לי את הכוחות זה קודם על השחקנים. היום היינו קצת פחות מחוייבים, כי לא נערכנו כראוי".

גיא לוזון מאמן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
"היה שבוע הזוי". גיא לוזון/ברני ארדוב

כובש שער הניצחון ארון שוינפלד: "לא שיחקתי תקופה, היה כיף לחזור. היה משוגע שם לפני המשחק. ידעתי מה המצב שלי, המשכתי לעבוד קשה. העברנו מסרים בין השחקנים כדי להבין משהו בכל הבלגן הזה, דאגו לעדכן אותי. אני מקצוען, יש לי חוזה וכשקוראים לי לשחק אני משחק. היה קשה, אבל אני אדם חזק. אני תחת חוזה ואתן 100 אחוז עבור הקבוצה".

חיים שאבו, מאמן הפועל ניר רמת השרון: "בסך הכול הכנתי את הקבוצה לשחק מול הקבוצה הראשונה של הפועל תל אביב. להם יש את הצרות שלהם ולנו את הצרות שלנו. קיבלנו גול שאני אפילו לא מצליח להבין איך קיבלנו. האמנתי שנוכל לעשות הפתעה וגם לקראת הסיום הכנסתי שחקני התקפה כי חשבתי באמת שנוכל להשוות. עכשיו נתרכז בליגה, מצבנו שם לא טוב. אנחנו צריכים להחזיר לשחקנים את הביטחון והאמונה שהם מסוגלים, אני מאמין ביכולות של הקבוצה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
הפועל תל אביב חוגגת/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully