וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמינית גמר גביע המדינה: בית"ר ירושלים מול סכנין, הפועל באר שבע מול קרית שמונה

הקבוצה של אבוקסיס תגיע לטדי (דמאיו: "קהל החוץ לא יגיע"), האלופה תארח בשחזור גמר גביע הטוטו, מכבי תל אביב אצל הפועל רעננה והפועל תל אביב תנסה לעבור את מכבי פתח תקוה. עוד בהגרלה: אשקלון - בני יהודה, אשדוד מול בית"ר תל אביב/רמלה

צילום: יוסי ציפקיס עריכה: שניר דבוש

הגרלת שמינית גמר גביע המדינה התקיימה היום (שני) בבית הנבחרת בשפיים ללא מחזיקת הגביע, מכבי חיפה, שהודחה מול מכבי פתח תקוה בסיבוב ח' והביאה איתה שני משחקים גדולים כאשר בית"ר ירושלים תארח את בני סכנין, עירוני קרית שמונה תתארח אצל הפועל באר שבע. 12 קבוצות מליגת העל וארבע מהליגה הלאומית הוגרלו למפגשים שיתקיימו ב-24 בינואר (יום שלישי בעוד שבועיים), בתקווה להשיג את הכרטיס לרבע הגמר, בו יתקיימו שני מפגשים על הכרטיס לחצי הגמר.

שחקן בית"ר ירושלים עידן ורד מול שחקן בני סכנין חאלד חלאיילה. ברני ארדוב
קרב רותח בטדי. ורד מול חלאיילה/ברני ארדוב

תוצאות ההגרלה

בית"ר ירושלים - בני סכנין
הפועל חיפה - הפועל ראשון לציון
הפועל אשקלון - בני יהודה
הפועל תל אביב - מכבי פתח תקוה
הפועל ירושלים - הפועל רמת גן
מ.ס. אשדוד - בית"ר תל אביב/רמלה
הפועל באר שבע - עירוני קרית שמונה
מכבי תל אביב - הפועל רעננה

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
אליניב ברדה שחקן הפועל באר שבע. יוסי ציפקיס
שחזור גמר גביע הטוטו. שחקני הפועל באר שבע/יוסי ציפקיס

אחרי שזכתה בשני תארים העונה, הפועל באר שבע תפגוש את עירוני קרית שמונה לשחזור גמר גביע הטוטו כאשר ארבעה ימים לאחר מכן הן ייפגשו בליגה. בית"ר ירושלים ובני סכנין ייפגשו לעוד קרב פיקנטי, הפעם בטדי. מכבי תל אביב, בתקווה שתמצא מאמן קבוע עד אז, תארח את הפועל רעננה מול היא תשחק השבוע במחזור אמצע השבוע. הדרמה במשפחת לוזון תגיע לשיא כאשר הפועל תל אביב של גיא תארח את הקבוצה של המשפחה, מכבי פתח תקוה. קרב סוער נוסף יהיה במשפחת בוזגלו כאשר אסי והפועל אשקלון יארחו את אלמוג ובני יהודה. הקרב בין הפועל ירושלים להפועל רמת גן מבטיח לפחות נציגה אחת מהלאומית ברבע הגמר.

הגרלת גביע המדינה. יוסי ציפקיס
הגרלת גביע המדינה/יוסי ציפקיס

התגובות

מנכ"ל בית"ר ירושלים משה דמאיו: "לפגוש קבוצות מליגת העל זה חלק מהעניין וכל מפגש בין שתי קבוצות מליגת העל הוא פיקנטי. יהיה בסדר. אנחנו מסתכלים חיובי וחושבים חיובי, נעשה את כל המאמצים לעבור את המשחק הזה בצורה הטובה ביותר וגם לנצח. כעיקרון יש החלטה להאריך את ההחלטה מהעונה שעברה למנוע מקהל חוץ להגיע למשחקים בין בית"ר לסכנין. דיברתי עם אלי, עדכנתי אותו בתוצאות ההגרלה והוא מבסוט. בגביע אפשר לדעת רק אחרי המשחק אם מבסוטים או לא".

על חלוקת ההכנסות בגביע: "החלוקה תהיה אותו דבר, שווה בשווה מתחלקים בהכנסות פחות הוצאות של שיטור ואבטחה. אנחנו מקווים שיבוא כמה שיותר קהל. זה שמינית גמר, חגיגה לכדורגל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully