וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: יובנטוס קבעה שיא ליגה של 26 ניצחונות בית רצופים

האלופה התחילה את הרצף מול בולוניה ב-2015 והפכה אותו להיסטורי עם 0:3 על אותה יריבה. היגואין (7 ו-54) ודיבאלה (41 בפנדל) כבשו. ניצחונות דחוקים לרומא, מילאן, לאציו ואינטר

גונסאלו היגואין שחקן יובנטוס. רויטרס
צמד בדרך לשיא החדש. גונסאלו היגואין/רויטרס

המחזור ה-19 בליגה האיטלקית סיפק הערב (ראשון) שיא ליגה חדש, כאשר המוליכה יובנטוס ניצחה 0:3 את בולוניה והאריכה את הרצף שלה ל-26 ניצחונות ביתיים. רומא עדיין בעקבותיה אחרי 0:1 בחוץ מול גנואה, גם מילאן, לאציו ואינטר השיגו ניצחונות דחוקים. המפגש בין פסקארה ופיורנטינה נדחה בעקבות שלג כבד.

seperator

יובנטוס - בולוניה 0:3

האלופה קבעה שיא ליגה חדש עם ניצחון ביתי מספר 26 ברציפות. הראשון ברצף הזה היה מול בולוניה ב-4 באוקטובר 2015, ונגד אותה קבוצה הגיעה גם שבירת השיא. גונסאלו היגואין ופאולו דיבאלה פתחו יחד בהתקפה, ושניהם גם מצאו את הרשת. היגואין עשה זאת אחרי הכנה יפה של מיראלם פיאניץ' בדקה השביעית ואילו דיבאלה קטע בצורת של כמעט שלושה חודשים עם פנדל בדקה ה-41, אחרי ספק עבירה על סטפנו סטורארו בקצה הרחבה. אגב, גם ב-1:3 על בולוניה מתחילת הרצף דייק דיבאלה מהנקודה הלבנה. היגואין נגח לרשת בדקה ה-54 אחרי הרמה של שטפן ליכטשטיינר והגיע ל-12 שערי ליגה. הרכש הטרי תומאס רינקון נכנס להופעת בכורה בדקה ה-81. יובנטוס נותרה ללא הפסד מול בולוניה מאז פברואר 2011 והגדילה את יתרונה בפסגה בחזרה לארבע נקודות (עם משחק חסר).

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
פאולו דיבאלה שחקן יובנטוס בועט פנדל. רויטרס
כבש בפנדל במשחק הראשון ברצף וגם במשחק שניפץ את השיא - שניהם נגד בולוניה/רויטרס

אודינזה - אינטר 2:1

רצף הניצחונות של אינטר צמח לחמישה במספר, ועושה רושם שהגעתו של סטפנו פיולי נותנת את אותותיה. המארחת עלתה ליתרון בדקה ה-17, כשכדור עומק מצוין של סמיר מצא את יאקוב יאנקטו, שבעט חזק פנימה. הנראזורי לא אמרו נואש וחזרו לעניינים עמוק בתוך תוספת הזמן של המחצית הראשונה, לאחר שמאורו איקרדי מצא בתוך הרחבה את איבן פרישיץ', שבנגיעה אחת בעט שטוח וקבע 1:1. המהפך הושלם בדקה ה-87, כשפרישיץ' הגיע ראשון לכדור חופשי של ז'ואאו מריו ומתוך הרחבה נגח יפה לפינה כדי להשלים צמד ולהעניק לקבוצתו שלוש נקודות שהעלו אותה זמנית למקום החמישי.

גנואה - רומא 1:0

ניצחון חשוב מאוד לג'אלורוסי שצימקו את הפער בפסגה מיובנטוס לנקודה בלבד (עם שני משחקים יותר). שחקניו של ספאלטי התקשו מול הקבוצה מצפון איטליה, במשחק שהיה שקול מאוד. מי שעשה את ההבדל היה ארמנדו איצו, בלם המארחת, שכבש שער עצמי. בדקה ה-36 הרומאים זכו לקרן, וברונו פרס הצליח לשחרר בעיטה מסף הרחבה. מי שהגיע לכדור היה איצו, שדחק פנימה לרשת הלא נכונה.

ברונו פרס שחקן רומא בועט לשער מול גנואה. רויטרס
ניצחון דחוק. ברונו פרס מול שחקני גנואה/רויטרס

מילאן - קליארי 0:1

ניצחון דרמטי לרוסונרי שממשיכים את המומנטום לאחר הזכייה בסופרקאפ האיטלקי. זה הלך קשה מאוד עבור שחקניו של וינצ'נזו מונטלה, ובדקה ה-68 מאוריסיו איסלה כבש עבור האורחים, אך השער נפסל בעקבות נבדל. מילאן היתה טובה יותר בהמשך, הגיעה למספר מצבים ובדקה ה-88 זה השתלם. ג'אנלוקה לפאדולה קיבל כדור מאגף ימין, ועם הרבה נחישות הצליח להעביר מסירה קצרה לעבר קרלוס באקה. הקולומביאני היה חד, הפציץ כדור שטוח לרשת של רפאל והבקיע את שער הניצחון. זה היה הניצחון ה-12 ברציפות של מילאן על קליארי בבית, הרצף הארוך ביותר שלה מול כל יריבה בליגה. בנוסף, היא עלתה למקום החמישי כשהיא עם משחק חסר, ותוכל לעבור את נאפולי שבמקום השלישי.

קייבו - אטאלנטה 4:1

לאחר פתיחת העונה הנהדרת, הקבוצה מברגאמו נעצרה עם ניצחון בודד בארבעת המחזורים האחרונים. היום היא התארחה אצל קייבו והרשימה עם רביעייה. אלחנדרו גומס כיכב עם צמד (4, 23) ואנדראה קונטי הוסיף את השלישי עוד לפני המחצית (42). סרג'יו פליסייר הוותיק צימק לג'אלובלו (62), אך הקינוח היה של רמו פרויילר השוויצרי (69), שהשלים את החגיגה מבישול של אנדראה פטאניה.

לאציו - קרוטונה 0:1

ניצחון חשוב לתכולים במאבקי הצמרת. שחקניו של אינזאגי היו טובים בהרבה מהעולה החדשה, בעטו לשער 22 פעמים, החזיקו בכדור ב-70 אחוזים מהזמן וזכו ל-14 קרנות. למרות זאת, השער היחיד במשחק נפל בתוספת הזמן, מרגליו של צ'ירו אימובילה המצוין. האיטלקי הסתנן לרחבה לאחר טעות בהגנת האורחת, וכבש ללא קושי מול שער חשוף. זה היה שערו העשירי של אימובילה העונה, והראשון מאז ה-30 באוקטובר.

משחק נוסף:

ססואולו - טורינו 0:0

צ'ירו אימובילה לאציו. GettyImages
שער עשירי העונה. צ'ירו אימובילה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully