וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיוויד בלאט: "לכל קבוצה היתה אפשרות להחתים את אנטה ז'יז'יץ'"

מאמן דרושאפקה שיבח את הסנטר הצעיר שלו, שוויתר על האפשרות לשחק במכבי תל אביב לפני שלוש שנים והצטיין מול הצהובים: "אנחנו היחידים שהיינו מוכנים להביא אותו, בגלל שהאמנו בו"

שחקן דרושאפקה אנטה זיזיץ'. GettyImages
עתיד מזהיר. ז'יז'יץ'/GettyImages

על אף ההפסד הדרמטי למכבי תל אביב אמש (חמישי), דרושאפקה הרוויחה שחקן להמשך העונה שלה - אנטה ז'יז'יץ', הסנטר הצעיר בן ה-20, שסיפק את משחקו הטוב ביותר בקריירת היורוליג הקצרה שלו, עם 14 נקודות (6 מ-8 מהשדה) ו-9 ריבאונדים ב-24 דקות.

לפני כשלוש שנים הגיע שחקן הפנים הקרואטי ביחד עם דרגאן בנדר למכבי תל אביב, אך סירב להפוך לנער פוסטר ולא נשאר בישראל. כעת עתידו נראה ורוד מתמיד. בדראפט האחרון הוא נבחר על ידי בוסטון במקום ה-23, ולא מן הנמנע שעונת הבכורה שלו ביורוליג תהיה גם עונתו האחרונה לפני המעבר לארצות הברית.

דיוויד בלאט, שצירף את ז'יז'יץ' לדרושאפקה לפני מספר שבועות, אמר על היכולת הנהדרת של שחקנו הצעיר: "הבעיה היא שהוא לא יישאר פה זמן רב. הוא יהיה עם בוסטון אם וכאשר שני הצדדים יחליטו שזה יקרה. אנחנו שמחים שיש לנו שחקן כמוהו כאן. לכל קבוצה באירופה היתה אפשרות להחתים אותו, אבל אף אחת לא עשתה זאת. אנחנו היחידים שהיינו מוכנים להביא אותו, וזה בגלל שהאמנו בו".

עוד בנושא:

אנטה וירוס: אנטה ז'יז'יץ', הסנטר הגדול הבא של הכדורסל הקרואטי
שי האוזמן מסכם את הניצחון של מכבי תל אביב על דרושאפקה

דיוויד בלאט מאמן דרושאפקה. ברני ארדוב
בעונה הבאה, הכוכב הצעיר שלו כבר ככל הנראה יהיה ב-NBA. בלאט/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully