וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע אנגלי: 0:2 לברייטון, כיאל וחמד כבשו, ניצחון דרמטי לארסנל

הקשר חזר אחרי היעדרות של שלושה חודשים וחצי, הבקיע את הראשון ובישל לחמד את השני. 1:2 לתותחנים אצל פרסטון בדקה ה-89. לסטר עברה את אברטון, מנצ'סטר סיטי הביסה את ווסטהאם

בירם כיאל (שמאל) חוגג עם שחקני ברייטון. GettyImages
חמד, סידוול וכיאל חוגגים/GettyImages

הליגות הבכירות באנגליה יצאו להפסקה בסוף השבוע ופינו את המקום למשחקי הסיבוב השלישי בגביע. קבוצות הפרמיירליג נכנסו לעניינים וכמה מהן כבר נזרקו מהמפעל; ווסט ברומיץ' הפסידה לדרבי קאונטי בבית, סטוק סיטי הודחה על ידי וולבס ובורנמות' נשחלה הביתה על ידי מילוול. ארסנל רשמה 1:2 דרמטי בחוץ על פרסטון. ברייטון ניצחה 0:2 את מ.ק. דונס משערים של שני הישראלים, בירם כיאל ותומר חמד. מנצ'סטר סיטי הביסה את ווסטהאם 0:5 בחוץ כבר ביום שישי ומנצ'סטר יונייטד לא התקשתה עם 0:4 מול רדינג. טוטנהאם, צ'לסי וליברפול ישחקו ביום ראשון.

עוד בנושא:

המסע המופלא של ברייטון בדרך להיגמר בפרמיירליג

ווסטהאם - מנצ'סטר סיטי 5:0

מנצ'סטר סיטי התרחקה משמעותית ממאבק האליפות, הודחה מגביע הליגה, אבל היא בהחלט במירוץ לזכייה בגביע. דויד סילבה מצא את פאבלו סאבלטה ברחבה, ולאחר שהמגן ספק-הוכשל, יאיא טורה בעט את הפנדל פנימה כדי לקבוע 0:1 בדקה ה-33. שמונה דקות חלפו, והווארד נורדווייט דחק לשערו הוא. דויד סילבה הנהדר התכבד בשלישי בדקה ה-43 אחרי מהלך קבוצתי נהדר, ובדקה ה-50 הגיע הרגע הגדול של סרחיו אגוארו, שהסיט פנימה בעיטה של טורה וחגג את שערו ה-154 במועדון - מקום שלישי בכל הזמנים ואחד יותר מקולין בל, שירד למקום הרביעי. את הדובדבן על הקצפת הניח ג'ון סטונס, שכבש את שערו הבכורה שלו בסיטי בדקה ה-84.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
שחקני מנצ'סטר סיטי חוגגים. רויטרס
ניצחון קליל. מנצ'סטר סיטי/רויטרס

פרסטון - ארסנל 2:1

התותחנים רוצים להשיב לעצמם את הגביע והחלו את דרכם במפעל עם ניצחון קשה מאוד מול היריבה מהצ'מפיונשיפ. הליליווייטס הדהימו עם שער של קאלום רובינסון כבר בדקה השביעית אחרי כדור עומק מצוין, אבל החבר'ה של ארסן ונגר ידעו לעשות את הקאמבק. ארון ראמזי איזן 48 שניות מפתיחת המחצית השנייה עם בעיטה חזקה ובדקה ה-89, אוליבייה ז'ירו, הגיבור של ארסנל בתקופה האחרונה, מצא את הרשת מקרוב אחרי עקב נהדר של לוקאס פרס וסידר לאורחים כרטיס לשלב הבא. דני וולבק חזר למגרשים בדקה ה-83, אחרי שמונה חודשי היעדרות.

טום קלארק שחקן פרסטון מול אוליבייה ז'ירו ארסנל. רויטרס
ז'ירו שוב היה הגיבור של ארסנל/רויטרס

ברייטון - מ.ק דונס 0:2

בירם כיאל ותומר חמד העלו את השחפים לסיבוב הרביעי במו רגליהם, אחרי ניצחון על היריבה מליג 1 (השלישית במבנה הליגות). כיאל שנעדר כמעט שלושה חודשים וחצי, חזר בגדול עם הראשון בדקה ה-9 ובדקה ה-72 הוא בישל לחמד את השני של ברייטון. כיאל הוחלף בדקה ה-78 לקול תשואות האוהדים, חמד השלים 90 דקות.

אברטון - לסטר סיטי 2:1

לסטר סיטי כבר לא תזכה בעוד אליפות, אבל היא יכולה להמשיך לחלום על תואר אחרי ניצחון יפה בגודיסון פארק. רומלו לוקאקו דווקא העלה את הטופיז ל-0:1 בדקה ה-63, אבל אחמד מוסא הפך במהירות עם צמד מזהיר (66, 71).

משחקים נוספים

האל סיטי - סוונסי 0:2
מילוול - בורנמות' 0:3
סטוק סיטי - וולבס 2:0
ווסט ברומיץ' - דרבי קאונטי 2:1

ק.פ.ר - בלקבורן 2:1
וויגאן - נוטינגהאם פורסט 0:2
האדרספילד - פורט וייל 0:4
ברנטפורד - איסטלי 1:5

איפסוויץ' - לינקולן 2:2 (משחק חוזר)
בולטון - קריסטל פאלאס 0:0 (משחק חוזר)
סנדרלנד - ברנלי 0:0 (משחק חוזר)
בריסטול סיטי - פליטווד טאון 0:0 (משחק חוזר)

בלקפול - בארנסלי 0:0 (משחק חוזר)
נוריץ' - סאות'המפטון 2:2 (משחק חוזר)
בירמינגהאם - ניוקאסל 1:1 (משחק חוזר)
סאטון יונייטד - AFC ווימבלדון 0:0 (משחק חוזר)

רות'רהאם - אוקספורד יונייטד 3:2
וויקומב - סטורברידג' 1:2
ווטפורד - ברטון אלביון 0:2
בארו - רוצ'דייל 2:0
אקרינגטון סטנלי - לוטון 1:2

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully