וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פפ גווארדיולה: "לא אהיה הנשיא של ברצלונה, התפקיד הזה שייך לפיקה"

מאמן מנצ'סטר סיטי דחה את השמועות אודות חזרה לקאמפ נואו: "הייתה לי זכות להתאמן תחת קאפלו, אך הדברים שהוא אמר הם על דעתו בלבד". על המאבקים באנגליה: "העתיד בסיטי מרגש אותי"

one

בווידאו: ברצלונה מנצחת לפני פגרת חג המולד

ההצהרה של פפ גווארדיולה לפיה הוא יפרוש מאימון בעוד ארבע שנים עוררה תהיות באנגליה לגבי היעד הבא של המאמן המעוטר. פאביו קאפלו, שאימן את פפ בתקופה שלו ברומא, סיפר הבוקר (חמישי) לתקשורת האיטלקית כי הוא בטוח שגווארדיולה סימן את תפקיד נשיא ברצלונה כיעד הבא.

עוד בנושא:

העברות בעולם, 5.1: חאמס נשאר בריאל מדריד, רכש לשאפקואנסה
חאמס מבטיח: "אני נשאר בריאל", סביליה נגד השופט: "איזו בושה!"

מאמן מנצ'סטר סיטי פפ גווארדיולה. רויטרס
מבין את הביקורת. פפ/רויטרס

הדברים של המאמן האיטלקי גרמו לגווארדיולה לספק את הזווית שלו לגבי תפקיד הנשיא של אלופת ספרד: "התפקיד הזה שמור לג'רארד פיקה, הוא יקבל את הקול שלי. מעולם לא אהיה הנשיא של בארסה, פיקה כבר מוכן לתפקיד. הייתה לי זכות להתאמן תחת מאמן כמו קאפלו, אך מה שהוא אמר הוא על דעת עצמו בלבד".

על הדברים שלו אודות סיום דרכו כמאמן הוסיף: "מעולם לא תכננתי לאמן עד גיל 60. אני רק בן 45, עובד במקום שאני נהנה בו והעתיד שלי במנצ'סטר סיטי מרגש אותי. במקביל אני מודע לכך שהפרק שלי כמאמן עשוי להסתיים בשנים הקרובות".

"הגעתי למנצ'סטר סיטי כדי לזכות בתארים", סיכם גווארדיולה: "אנחנו נאבקים בקבוצות חזקות ויש לנו לאן להתקדם כדי להיות בשורה אחת עם מועדונים כמו ברצלונה וריאל מדריד. הגעתי לכאן כדי לעזור לקבוצה שלי להשתפר ועשיתי התאמות. אני עובר תהליך, כמו השחקנים שלי. הביקורת כאן שונה מבמקומות אחרים".

שחקן ברצלונה ג'רארד פיקה. רויטרס
הנשיא הבא? פיקה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully