וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חאמס מבטיח: "אני נשאר בריאל", סביליה נגד השופט: "איזו בושה!"

אחרי ההצגה שלו בגביע, הקולומביאני הודיע שהוא לא זז לשום מקום וסחט מחמאות מזידאן, שהשלים שנה כמעט מושלמת בתפקיד. בצד המפסיד כעסו על ההחלטות של מתאו לאוס

שחקן ריאל מדריד חאמס רודריגס. רויטרס
חאמס חוגג אתמול/רויטרס

ריאל מדריד התקרבה אמש (רביעי) משמעותית להעפלה לרבע גמר גביע המלך בספרד אחרי שהביסה במשחק הראשון מבין שניים 0:3 את סביליה. הגומלין ייערך בשבוע הבא ברמון סאנצ'ס פיחואן, אבל נראה שהבלאנקוס יוכלו להמשיך להעניק מנוחה לכוכבים שלהם, אחרי שאתמול הם הסתדרו מצוין בלי כריסטיאנו רונאלדו ופפה.

חאמס רודריגס, שהיה בכותרות לאחרונה בהקשרים שליליים בנוגע לריאל, כבש צמד (11 ו-44 בפנדל) ורפאל וראן הוסיף שער בנגיחה (29) בדרך לניצחון המוחץ במשחק שסגר בדיוק שנה עבור זינדין זידאן בתפקיד המאמן, לאחר שהוא מונה ב-4 בינואר 2016. הצרפתי עומד כעת על 41 ניצחונות ושני הפסדים בלבד ב-54 משחקים בתפקיד והספיק כבר לגרוף שלושה תארים, ליגת האלופות, הסופרקאפ האירופי וגביע העולם לקבוצות.

עוד בנושא:

ריאל מדריד הביסה 0:3 את סביליה בגביע
חמישי בגביע המלך: ברצלונה מתארחת אצל אתלטיק בילבאו
הצגה של דלה עלי סידרה לטוטנהאם 0:2 על צ'לסי

בסביליה עצבניים על השופט

"חאמס הוא המתנה של זידאן לחג המולד", נכתב ב"מארקה", שם כינו את ריאל "בלתי ניתנת לעצירה". הקולומביאני עצמו הבהיר בסיום: "אני נשאר, אני נשאר", אחרי שאמר לאחרונה שהוא לא בטוח לגבי עתידו במועדון. זידאן הוסיף: "זה היה משחק כמעט מושלם שלנו, 45 הדקות הראשונות היו מופלאות. חאמס היה מצוין, עבד קשה וכבש. הוא היה חשוב מאוד עבורנו, כמו כולם. אני שמח מההופעה שלו ושל אסנסיו ומוראטה. גם בהגנה עשינו את העבודה היטב. חזרנו מהחופש בכושר מצוין".

בצד המפסיד זעמו על השיפוט, אחרי שמתאו לאוס פספס לטענתם דחיפה של וראן במהלך שהוביל לשער השני ושרק לפנדל לזכות ריאל לפני ההפסקה, לאחר שחאמס דחף שחקן של סביליה, שנפל על לוקה מודריץ'. "איזו בושה, אלוהים ישמור!", צייץ בחשבון הטוויטר שלו השוער השלישי של סביליה, דויד סוריה, לפני שמחק את הציוץ.

כמובן שגם בעיתוני קטאלוניה לא פספסו את ההזדמנות לנגח קצת את ריאל ועסקו ב"טעויות החמורות של השופט לזכות מדריד" ופחות בהופעה המרשימה של הבלאנקוס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully