וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במכבי חיפה שוחחו עם נציגי בוזגלו על האפשרות לצרפו בעונה הבאה

ראשי הקבוצה בה שיחק הקשר בעונת 2005/6, יצרו קשר עם סביבתו ובדקו את האפשרות לצרפו בעונה הבאה. בוזגלו, שחופשי לנהל מהיום מו"מ, מעדיף לנסות את האופציות בחו"ל, כשעל הכוונת גישושים מקבוצות באיטליה וסין

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

ראשי מכבי חיפה יצרו קשר עם נציגיו של קשר הפועל באר שבע מאור בוזגלו ובדקו לגבי האפשרות לצרפו לקבוצה בעונה הבאה. כידוע, בוזגלו רשאי מהיום לנהל משא ומתן עם כל קבוצה לגבי העונה הבאה, זאת בשל העובדה שהוא מסיים חוזה בבאר שבע בתום העונה הנוכחית.

בשיחה בין הצדדים הבהירו ראשי חיפה שהיו רוצים לראות את הקשר מגיע, כאשר לפי גורמים המעורים בפרטים, השיחה הוגדרה חיובית מאוד. עם זאת, בוזגלו עצמו מעדיף קודם כל למצות אופציות בחו"ל ולנסות להגשים את החלום האירופאי שלו. הקשר, שנמצא בעונת שיא מבחינתו, זכה לגישושים מקבוצות בליגה הראשונה באיטליה ולאחרונה גם קבוצות מספרד ומאנגליה החלו לעקוב אחר השחקן. במקביל, כפי שפורסם כבר לפני כמה חודשים, סוכנים מנסים לשדך את בוזגלו לליגה הסינית כשגם שם כבר יש כמה קבוצות שעוקבות אחריו.

עוד בנושא:

אייל משומר קיבל אישור לחזור לאימוני מכבי חיפה
מכבי חיפה: אימון בכורה לאייולפסון, המשוחררים יחרימו האימונים בכפר גלים
הפועל באר שבע בודקת אפשרות להחזיר את דוידזאדה, בוחאלקיס יגיע?

מאור בוזגלו שחקן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
עונה הבאה בחיפה? מאור בוזגלו/ברני ארדוב

בבאר שבע מודעים לעניין סביב השחקן, אך ינסו גם הם להשאירו בקבוצה, כשבקרוב צפויה להתקיים פגישה בה יוצע לקשר חוזה ארוך טווח. בוזגלו יבהיר גם לאנשי באר שבע שהוא ינסה למצות אופציות בחו"ל, אך אם זה לא יקרה, נראה שבשורות האלופה יציעו לשחקן חוזה לשלוש עונות כדי למנוע מעבר שלו למכבי חיפה.

בוזגלו החל את הקריירה שלו בבוגרים של מכבי חיפה בעונת 2005/6, אך אחרי שלא מצא מקום בהרכב של הירוקים, הוא הושאל להפועל פתח תקוה שירדה ליגה באותה עונה. בעונת 2007/2008 הושאל בוזגלו לבני סכנין שם הוא רשם עונה נהדרת וממנה עבר למכבי תל אביב. באוגוסט 2011 חתם בוזגלו בסטנדרד ליאז' הבלגית וביולי 2013 חזר לישראל וחתם בהפועל באר שבע עמה זכה באליפות בעונה שעברה.

בעניין אחר, הבלם מיגל ויטור יחל בשיקום שלו ברצועות בברך בניסיון למנוע מצב בו יצטרך לעבור ניתוח. בבאר שבע יעקבו בשבועות הקרובים אחר ההתקדמות ואם יראו שהשיקום מצליח לא יחתימו בלם נוסף. לעומת זאת אם יבינו שוויטור צריך ללכת לניתוח שישבית אותו עד סוף העונה בקבוצה צפויים לצרף בלם נוסף לסגל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully