וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סתיו שחם: "יודע שאוהדי כפ"ס נפגעו ממני, אך בעבר עשיתי זאת עבורם"

3.1.2017 / 15:36

הבעלים פרסם בפייסבוק הודעת הבהרה על ניסיונו לסייע להפועל תל אביב בשבועות האחרונים: "אינני מצטער, הייתי חוזר על כך שוב ושוב. מתנצל בפני אוהדי כפר סבא והפועל תל אביב"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

בעלי הפועל כפר סבא סתיו שחם פרסם היום (שלישי) בצהריים בחשבון הפייסבוק שלו הודעה במהלכה הסביר את כל המהלכים שלו בשבועיים האחרונים ואף התנצל בפני אוהדי הפועל כפר סבא על דברים מסויימים.

"אוהדי הפועל כפר סבא ואוהדי הפועל תל אביב היקרים, בשבועיים האחרונים פעלתי ככל שביכולתי על מנת לנסות ולמנוע מהפועל תל אביב להגיע למצב של פירוק או סגירה", כתב. "לצערי הרב, לא הצלחתי במשימתי זו. פניתי לכל האנשים האמידים שאני מכיר, בישראל ובחו"ל, במטרה לשכנע אותם לעזור ולהציל את הפועל תל אביב - אך נענתי בשלילה פעם אחר פעם.

"אינני מצטער על פועלי לטובת הפועל תל אביב, קבוצת נעוריי. והייתי חוזר על כך שוב ושוב. אני יודע שאוהדי הפועל כפר סבא נפגעו ממני ומפועלי זה - אך אתם צריכים להבין שלפני 3.5 שנים עשיתי את אותו הדבר בדיוק בשבילכם. כולי תקווה שהפועל תל אביב תינצל מהמצב הנורא אליו היא עלולה להגיע בימים הקרובים, וליבי ליבי עם אוהדי הפועל תל אביב שנאלצים לראות את קבוצתם האהובה במצב סופני זה. אני מתנצל בפני אוהדי הפועל כפר סבא על האכזבה שלהם בשבועיים האחרונים. אני מתנצל בפני אוהדי הפועל תל אביב על כישלון משימתי".

עוד בנושא:

הנאמן של הפועל תל אביב, חן ברדיצ'ב, ממליץ על הפסקת פעילות מיידית
הסעיף שפוצץ את העסקה: יוחננוף נחשף לתביעות של עד 30 מיליון שקל
מופתעים? איתן יוחננוף ירד מהרעיון לרכוש את הפועל תל אביב

אוהדי הפועל כפר סבא עם שלטים נגד סתיו שחם. מגד גוזני
אוהדי כפר סבא נגד שחם/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully