וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דמארי סיכם עקרונית לעונה וחצי במכבי חיפה. פלט בדרך לטורקיה?

9.1.2017 / 19:19

החלוץ, שעל מועמדותו פורסם בוואלה! ספורט, הגיע להבנות בפגישה שנערכה עם הירוקים. כעת ממתינים לאישור של הגרמנים כדי להכריז על העסקה. דיווחים בטורקיה: פלט בדרך לאלניאספור

צילום: טליה קדוש, עריכה: מתן חדד

מכבי חיפה ועומר דמארי נפגשו הערב (שני) ברחוב המסגר בתל אביב כדי לסגור סופית את העברתו לקבוצה. חלוץ לייפציג, שעל מועמדותו פורסם לראשונה בוואלה! ספורט, כבר סיכם את תנאיו בקבוצה. בנוסף, הערב הושג גם המתווה לעסקה: דמארי אמור להגיע בהשאלה לעונה וחצי, כשחיפה ולייפציג ישתתפו בשכר. "רוב הדברים עם דמארי סגורים, אנחנו מחכים לאישור של הגרמנים כדי להשלים את העסקה", אמר גורם במועדון לפני הפגישה, שמגיעה אחרי אישור של לייפציג. מחר, ככל הנראה, תכריז חיפה על דמארי כשחקן הקבוצה.

עוד בנושא:

לידיעה הבלעדית על המועמדות של עומר דמארי למכבי חיפה
לידיעה על הפגישה החשאית בין מכבי חיפה לעומר דמארי
לידיעה על תחילת המגעים בין מכבי חיפה לר.ב. לייפציג

עומר דמארי שחקן ר.ב. לייפציג. GettyImages
נמצא הפתרון לסאגה הממושכת. עומר דמארי/GettyImages

הבעלים יעקב שחר, סגנו עוזי מור והמנכ"ל אסף בן דב נכחו בפגישה. במכבי חיפה אופטימיים ומקווים שדמארי יהפוך לחלוץ הרכש הראשון מתוך שניים שבכוונתם להחתים בחלון ההעברות. כפי שפרסמנו הבוקר, גם חלוץ בודו גלימט פיטים עזמי סיכם את תנאיו האישיים בקבוצה בשיחה עם תור כריסטיאן קרלסן והמטרה היא להגיע לסיכום מול קבוצתו בכדי שיהפוך לחלוץ השני שחותם בקבוצה. השניים אמורים למעשה להחליף את שובל גוזלן וגליינור פלט.

דמארי בן ה-27 עזב את הפועל תל אביב בקיץ 2014, ואחרי עונה אחת באוסטריה וינה עבר לרד בול לייפציג, ממנה נשלח בהשאלה לרד בול זלצבורג ולאחר מכן לניו יורק רד בולס. בעונה הנוכחית הוא הספיק לרשום חמש הופעות בלבד במדי ניו יורק, כשהוא כובש שער בודד, במסגרת ליגת האלופות של הקונקאק"ף.

במקביל, בטורקיה מדווחים שגליינור פלט עלול לעזוב בקרוב את הירוקים ולחתום באלניאספור. על פי הדיווחים, קבוצת התחתית מהליגה הטורקית הבכירה שוקלת ברצינות את החתמתו של החלוץ ההולנדי.

עוד שני שחקנים שמתרחקים מהמועדון הם הקשר הגנאי אבנזר אופורי. בגאנה מאשרים את הפרסום הבוקר לפיו השחקן מתרחק מהמועדון. מקורב לשחקן צוטט כי "שום דבר לא ישכנע אותו להגיע לישראל. המועדון פנה אלינו והודיעו שאין בכוונתו להגיע". גם החלוץ סבסטיאן אנדרסון מתרחק בשל דרישת נורשפינג השבדית לשכר של שני מיליון יורו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully