וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הראיון הביזארי" של פפ גווארדיולה: "מרגיש שכל העולם נגדו"

מאמן מנצ'סטר סיטי שוב סיפק תשובות תמוהות אחרי ניצחון קבוצתו, באנגליה התקשו להבליג, אפילו המראיין מ"סקיי" העיד: "הוא דיבר בשפה חידתית, כולנו נותרנו המומים לאחר מכן

פפ גווארדיולה מאמן מנצ'סטר סיטי. AP
לא קל. פפ/AP

מנצ'סטר סיטי חזרה אמש (שני) למסלול הניצחונות אחרי שגברה 1:2 על ברנלי, אבל על אף שלוש הנקודות, ועל אף שהתכולים עשו זאת בעשרה שחקנים אחרי הרחקת פרננדיניו בדקה ה-32, מה שזכה למירב ההתייחסות היה הראיון של פפ גווארדיולה בסיום לרשת "סקיי". אחרי שנראה חסר סבלנות בראיון ל-BBC, המאמן הספרדי סיפק תשובות קצרות ועצבניות גם ב"סקיי", והמשיך את המסרים המעט מיואשים מכיוונו, מאחר שהדברים הגיעו יממה אחרי שבראיון ל-NBC הצהיר ש"אני מתקרב לסוף הקריירה שלי כמאמן, אני בטוח בזה".

עוד בנושא

אנגליה: 1:2 לסיטי על ברנלי, רק 2:2 לליברפול מול סנדרלנד
עוד בפרמיירליג: זלאטן לא עוצר, סטארידג' שוב נפצע

צפו במופע של פפ

בהתחלה מאמן סיטי סירב להתייחס לאדום של פרננדיניו, ואמר למראיין "אתה העיתונאי, לא אני. שאל את השופט". כשנשאל אם הוא עדיין מאמין שסיטי מתמודדת על התואר, ענה "אתמול לא, למה היום אנחנו כן במירוץ?".

כמו כן גווארדיולה זעם על השער שקבוצתו ספגה, וטען שנעשתה עבירה על השוער קלאודיו בראבו ברחבת החמש. "אני חייב להבין את החוקים באנגליה, אני יודע שאתם מומחים אבל אני חייב להבין את זה. בכל מקום בעולם כשנוגעים בשוער ברחבה (זו עבירה), כאן לא. אני חייב להבין את זה".

גווארדיולה נשאל אם זו הייתה טעות לשחק עם סילבה ואגוארו בהרכב, ולכן עשה את השינויים. המאמן הגיב בסרקסטיות: "כן, ברור. זו הייתה טעות, כן. עשיתי טעות גדולה. אתה צודק לחלוטין". לאור התשובות התמוהות של המאמן אמר המראיין לגווארדיולה "נהנית הערב? נראה שהיה לה ערב טעון", ופפ ענה: ניצחנו, אני כל כך שמח".

עיתונאי "סקיי" רוב פאלמר התייחס לראיון ואמר ש"הוא ענה בצורה הזאת בכוונה. אחרי הראיון גווארדיולה אמר לי שזה לא משהו אישי נגדי. הוא הוכיח את זה כשבהמשך דיבר בצורה דומה לרדיו. גם במסיבת העיתונאים הוא נתן תשובות מוזרות על סיום הקריירה שלו, לרגעים נראה שהוא מדבר בשפה חידתית.

"אנשים כמו גווארדיולה מודדים כל מילה שלהם, והוא ללא ספק ניסה להוכיח משהו. אולי הוא ניסה למשוך תשומת לב מהשחקנים שלו.... כמובן שהוא כבר עמד בלחצים גדולים כשאימן את ברצלונה ובאיירן, אבל הוא סופג ביקורת גדולה בסיטי ומגיב לזה. הוא כנראה מרגיש שכל העולם נגדו. זו הייתה חוויה ביזארית, וכולם נותרו המומים אחרי זה. זה היה ראיון שציפיתי לו הרבה זמן, ולא אשכח אותו".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
מאמן מנצ'סטר סיטי פפ גווארדיולה. רויטרס
פרצוף חמוץ. פפ/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully