וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גווארדיולה מפרגן, זלאטן לא עוצר, סטארידג' שוב נפצע

מאמן מנצ'סטר סיטי היה מרוצה מההתאוששות של שחקניו והתרומה של אגוארו בניצחון על ברנלי, הפנומן השבדי רשם את שערו ה-18 העונה בכל המסגרות, כוכב ליברפול שוב ייעדר?

פפ גווארדיולה מאמן מנצ'סטר סיטי. GettyImages
גווארדיולה היה מרוצה מהשחקנים שלו/GettyImages

האקשן בפרמיירליג לא עוצר לרגע ויממה לאחר שהמחזור הקודם הסתיים, יצא היום (שני) לדרך המחזור ה-20, שפותח את החצי השני של העונה.

מנצ'סטר סיטי הסתדרה בעשרה שחקנים לאחר הרחקת פרננדיניו וניצחה 1:2 את ברנלי. גאל קלישי הפתיע עם הראשון וסרחיו אגוארו, שלא כבש מאז הצמד שלו מול ברנלי ב-26 בנובמבר, מצא את הרשת, כאשר גם שער מצמק של הקלרטס אחרי עוד טעות של קלאודיו בראבו לא עזר להם.

"הראנו יכולת התאוששות טובה", אמר פפ גווארדיולה, שהוא וקבוצתו הפסידו רק לפני יומיים נגד ליברפול, "אחרי המשחק באנפילד, היינו צריכים לחזור לעצמנו מהר. נצטרך להסתדר עכשיו בלי פרננדיניו. לא אדבר על ההחלטה של השופט".

הקטלאני נשאל על ספסולו של אגוארו בפתיחה: "הוא חזר אחרי ארבעה משחקים ושיחק 90 דקות בשבת, אז לא רציתי שישחק שוב 90 דקות. הוא עזר לנו מאוד כשנכנס. כשאתה עם שחקן פחות, לפעמים אתה רק מתגונן, אבל רציתי מתפרצות ודה בראונה, סטרלינג ואגוארו עשו את זה. מגיע לשחקנים הקרדיט על הניצחון".

פרננדיניו יחמיץ כעת לא פחות מארבעה משחקים, זאת לאחר שספג אדום ישיר שני העונה, אחרי שהורחק גם בסיום ההפסד לצ'לסי בתום עימות עם ססק פברגאס. יחד עם האדום שראה בליגת האלופות מול מנשנגלדבאך, מדובר באדום שלישי שלו בששת המשחקים האחרונים, רע מאוד. הוא גם השחקן הראשון של סיטי עם שני אדומים בליגה באותה עונה מאז באלוטלי ב-2011/12.

עוד בנושא:

סיטי ניצחה בעשרה שחקנים, ליברפול הסתפקה בתיקו

גווארדיולה התראיין בסיום המשחק, אך העדיף לחסוך במילים

ברשת צחקו על פרננדיניו

ליברפול סבלה מיום רע במיוחד. המייטי רדז גם שמטו שתי נקודות בחוץ מול סנדרלנד אחרי 2:2, במשחק בו ספגו שני פנדלים וגם ראתה את דניאל סטארידג', שכבש עבורה את השער הראשון, נפצע שוב, כאשר כרגע לא ברור עד כמה הפציעה חמורה.

מי שנמצאת בכושר מצוין היא מנצ'סטר יונייטד, שגברה הערב 0:2 על ווסטהאם ורשמה את ניצחונה השישי ברציפות בפרמיירליג והשביעי בכל המסגרות (מאזן שערים 3:14). בנוסף, זה היה המשחק ה-13 ברציפות של השדים האדומים ללא הפסד, הרצף הארוך ביותר מאז אימן אותה אלכס פרגוסון (18 משחקים ללא הפסד במרץ 2013).

כובש השער השני לשדים האדומים, זלאטן איברהימוביץ', רשם את שערו ה-13 בליגה וה-18 בכל המסגרות (12 שערים ב-12 המשחקים האחרונים). יש לציין שכבר בחודש ינואר הוא מגיע לכמות גדולה יותר מזו של הכובש המצטיין של הקבוצה בעונה שעברה, אנתוני מרסיאל, שסיים אותה עם 17 שערים.

מוריניו אמר בסיום: "אני לא יודע אם האדום היה מוצדק כי הייתי רחוק, אך בנו פגעו יותר מדי פעמים העונה מהבחינה הזו. הייתי צריך לחנך את עצמי בגלל המקרים האלה. זה היה משחק קשה מאוד ואני שמח שהשחקנים עשו את העבודה, זה נהדר עבור האוהדים. הייתי מעט מאוכזב מטעויות שעשינו בפתיחה, אך זה קורה בגלל עייפות. שמרנו על שער נקי בזכות דוד דה חאה שרשם הצלה מצוינת. שמרתי את רשפורד ומאטה על הספסל על מנת שהם יביאו למשחק אינטנסיביות שונה ואני שמח שהם היו חלק מהשינוי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully