וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"גליינור פלט לא ניסה להעניש אף אחד, הוא יודע מה הכיוון לגביו"

2.1.2017 / 10:49

אחרי הפרסום על טענות מכבי חיפה בנוגע לחלוץ, סוכנו הגיב לאירועים האחרונים ואמר: "הוא רצה לשחק. לא היה לו שיקול לברוח". גוזלן נפגש עם ראשי המועדון, יעבור השבוע לרעננה?

אדריאן הרבשטיין

יממה לאחר ההחלטה להיפרד בחלון ההעברות מגליינור פלט, מכבי חיפה אמורה לזמן בקרוב את החלוץ לשיחה, בה היא תודיע לו רשמית על ההחלטה. סוכניו של השחקן כבר קיבלו מסר לפיו פלט יכול למצוא לעצמו קבוצה, אך ההחלטה נדחתה עד כה בשל הרצון למצוא חלוץ זר עד פתיחת החלון. ההחלטה הסופית לגבי פלט התקבלה בצל האירועים שקרו לקראת סיום המשחק מול בני יהודה. כפי שפורסם בוואלה! ספורט, במכבי חיפה טענו כי השחקן התבקש להיכנס למגרש אולם טען כי הוא סובל מכאבי בטן, רץ למתחם חדר ההלבשה ונעל את עצמו בשירותים.

עוד בנושא:

פלט רשאי לחפש קבוצה. מולנסטיין הקרין את ההחמצות במחצית
בדרך החוצה: פלט סירב להיכנס בשל אכזבה ממעמדו במכבי חיפה

שחקן מכבי חיפה, גליינור פלט. טל לוי
"רוצה לשחק". פלט/טל לוי

סוכנו, עו"ד עידן כסיף, סיפק את הגרסה שלו לאירועים האחרונים. "גליינור שוחח איתי ואמר 'לא הייתה לי שום בעיה לשחק. היו משחקים במכבי חיפה שנכנסתי בדקה 80, אפילו אחרי. אני לא מעניש אף אחד'. אם אתה שואל אותי, הוא לא היה אמור לשחק. רנה מולנסטיין עצמו אמר בראיונות שהוא מעדיף לא לשחק עם פלט ורוקאביציה יחד. גליינור טוען שביקשו מממנו להתחמם, ולא להתלבש, לכן גם לא היה לו שיקול לברוח. היו לו כאבי בטן גם בחימום הראשון ועובדה שהוא קיבל כדור מהרופא נגד כאבים".

עו"ד כסיף המשיך ואמר: "נכון שנראה כאילו מדובר במקריות יוצאת דופן, אבל שוב, גליינור לא בא להעניש אף אחד. הוא ילד טוב שלא בא לעשות דווקא לאף אחד. איך הוא אמר? 'מבחינתי, גם להיכנס לחצי דקה מספיק כדי לכבוש שער בראש ולהמשיך הלאה'. גליינור יודע מה הכיוון לגביו וזה בסדר. אחרי המשחק נגד הפועל תל אביב, שלא היה בו טוב, הוא ידע שלא יהיה בהרכב וביקר את עצמו. הוא אולי נראה קצת אגרסיבי, אבל יש לו נפש עדינה".

עוד ביקש להדגיש הסוכן: "חשוב שכולם יבינו, גליינור עבר הרבה בכדורגל, שיחק ברמות הגבוהות ביותר. בבלגיה הוא הרוויח יותר כסף. לכן חשוב שיבינו שהכסף הוא לא העניין מבחינתו. עדיין מוקדם לדעת מה תהיה התחנה הבאה שלו, אבל ברור שיהיו מספיק קבוצות שירצו אותו". במכבי חיפה מאמינים שהשבוע תתקבל תשובה לגבי עומר דמארי. לייפציג אמורה להודיע לסוכנו רונן קצב באילו תנאים תשחררו. כזכור, מכבי חיפה פנתה רשמית לשחקן ובודקת גם אופציה לצרף חלוץ זר.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
שחקן מכבי חיפה שובל גוזלן חוגג. אדריאן הרבשטיין
בדרך לרעננה. גוזלן/אדריאן הרבשטיין

החלוץ שובל גוזלן נפגש עם ראשי המועדון בליווי סוכנו גלעד קצב, וכפי שפרסמנו ביום שלישי שעבר, הפועל רעננה היא המועמדת העיקרית לקלוט אותו (גם עירוני קרית שמונה בתמונה). במכבי חיפה טוענים כי עדיין לא הושג כל הסדר לגביו וייתכן שיעבור בהשאלה. גוזלן, שכבר שוחח עם חיים סילבס, רצה שמכבי חיפה תשחרר אותו לצמיתות תמורת ויתור על החוזה, אך במועדון לא מסכימים ודורשים לקבל תמורה עבורו. בקבוצה דורשים סכום העברה גבוה, כ-300 אלף יורו, תמורת איסמעיל ריאן. נראה כי לאור ההתפתחויות האחרונות השחקן יעבור בהשאלה. מכבי פתח תקוה מוכנה לקלוט את השחקן, אך לא מוכנה לרכוש אותו. כמו במקרה של עדן בן בסט, הלוזונים מעוניינים לצרף שחקנים ללא דמי העברה או השאלה. פיראס מוגרבי נמצא בדרך לבני סכנין. עטאא ג'אבר רוצה לצאת לבלגיה, אך גם בני סכנין ומ.ס אשדוד בתמונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully