וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדרך החוצה: פלט סירב להיכנס בשל אכזבה ממעמדו במכבי חיפה

31.12.2016 / 20:15

במכבי חיפה חושדים: החלוץ אמור היה להיכנס, אך רץ לחדרי ההלבשה ונעל עצמו בשירותים. גורם במועדון: "לא ברור מה עובר עליו". מולנסטיין: "קשה לעכל תוצאה כזו". יחזקאל: "זובאס בינגו"

אדריאן הרבשטיין

מכבי חיפה ממשיכה לאכזב. הירוקים רשמו הערב (שבת) משחק בית שלישי רצוף ללא ניצחון, כשאלירן עטר החמיץ פנדל בתוספת הזמן והמשחק מול בני יהודה הסתיים ב-1:1 מתסכל. רק 12,987 צופים נכחו באצטדיון בחיפה - הכמות המועטה ביותר העונה. גם השינויים הדרמטיים בהרכב ובסגל לא עזרו לרנה מולנסטיין וטור כריסטיאן קרלסן, שראו 23 הזדמנויות (מתוכן 12 למסגרת) אבל רק שער אחד מול אמיליוס זובאס המצוין.

ובינתיים, נראה שגליינור פלט המאוכזב ממעמדו נמצא בדרך הבטוחה להיפרד ממכבי חיפה בתקופה הקרובה. בקבוצה טוענים כי החלוץ ההולנדי אמור היה להיכנס למגרש, אבל רגע לפני החילוף טען כי הוא סובל מכאבי בטן ורץ לחדר ההלבשה כשחלק מאנשי המועדון רצים בעקבותיו. במועדון שוחחו עם השחקן ושאלו אותו לפשר הדבר, ופלט טען כי הוא סובל מכאבי בטן, נכנס לשירותים ונעל את הדלת. "הוא מאוכזב כי שחקן אחר נכנס במקומו", אמר גורם במועדון, בהתייחסו לכניסה של מוחמד עוואד הצעיר כמחליף ראשון. "הוא נמצא במצב רוח רע, לא ברור מה עובר עליו".

מאמן מכבי חיפה רנה מולנסטיין. אדריאן הרבשטיין
לא מצליח לחזור למסלול הניצחונות. רנה מולנסטיין/אדריאן הרבשטיין

רנה מולנסטיין, מאמן מכבי חיפה, סיכם בקול צרוד: "אני מרגיש מאוכזב כי השחקנים עבדו קשה, הם המשיכו עם איכות וייצרו מצבי הבקעה טובים. אנחנו צריכים ללמוד בצורה הקשה, אף אחד לא יעניק לנו מתנות בחינם. הגיע לנו לנצח, קשה לעכל את התוצאה הזו. הרגשתי שאנחנו משחקים טוב ולכן בחרתי לשמור על ההרכב שפתח, היינו מסוכנים מאוד ברחבה. מוחמד עוואד נכנס והוסיף איכות. אם יוצרים 23 הזדמנויות, צריך לכבוש יותר משער אחד".

ניסן יחזקאל, מאמן בני יהודה, החמיא בסיום לאמיליוס זובאס: "התיקו הזה רשום על שמו של זובאס. הוא הבינגו הכי גדול של בני יהודה העונה. הוא אישיות, מעבר למקצוענות וליכולת. כיף שיש לי שוער כזה. אתמול בסוף האימון אמרתי לו 'אלירן עטר בועט פנדל, יד ימין שלך, אתה עוצר'. תשאלו אותו.

על המשחק, ה-1:1 השלישי שלו ברציפות, אמר המאמן: "מכבי חיפה התנפלו עלינו, היינו בהרכב חסר בגלל הפציעות. זו נקודה שאלילת המזל הייתה איתנו. אנחנו עובדים על חיזוק, יש כמה שמות ואחד כבר חתם. עגייב מחכה לשחרור, הסגל שלנו מאוד קצר. אני מקווה שהכול ייסגר".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully