וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהפועל תל אביב ממתינים לדני פרנקו: "אין לנו ספק שייקח את זה"

2.1.2017 / 8:26

האדומים פנו למאמן עוד לפני פיטוריו של אברהמי, וממתינים לתשובה, אך הנטייה הראשונית שלו היא לדחות את ההצעה. בסביבתו של אברהמי המומים: "גם פרנקו רואה שזו התאבדות ללכת עכשיו להפועל". לימונד עשוי לעבור ארתוסקופיה, מעמדו של בנקס מעורער מאוד

one

דני פרנקו צפוי להשיב היום (שני) אם יסכים לאמן את הפועל תל אביב זאת לאחר שקיבל הצעה מהקבוצה עד לסוף העונה הבאה. מאמנה של הפועל ירושלים בעונה שעברה נפגש כבר אתמול בצהריים עם ראשי הקבוצה, עוד לפני ששרון אברהמי קיבל את הודעת הפיטורים, כשהוא שומע כבר לפני כן על כך שבמועדון יפטרו את המאמן. בכל מקרה, בהפועל תל אביב לא יפנו למאמן אחר עד לקבלת התשובה מפרנקו, אך מאחורי הקלעים כבר מתכוננים לאפשרות שידחה את ההצעה, כשרמי הדר וגיא גודס הם שתי האופציות המועדפות על מקבלי ההחלטות של המועדון.

נטייתו הראשונית של פרנקו היא לדחות את ההצעה, כשאחת הסיבות היא המצב המקצועי. המאמן לא הסתיר את העובדה, ואף אמר זאת בתפקידו כפרשן התוכנית "חמישיות" בערוץ הספורט, כי לדעתו החתמתו של מארק ליונס לא מתאימה והאדומים היו צריכים להביא שחקן בעמדת הקומבו גארד. המאמן עמד במרכז תשומת הלב של משחק רבע גמר גביע המדינה בין מכבי אשדוד למכבי חיפה, כשרבים כבר ברכו אותו על קבלת התפקיד, אך הוא מיהר להרגיע אותם. עם זאת, בהפועל תל אביב מפעילים לחץ על המאמן, ואחד הבכירים במועדון אמר: "פרנקו כבר היה אמור להיות האיש שלנו לפני עודד קטש, אין לנו ספק שהוא ייקח את זה עכשיו, ויעשה עבודה מצוינת".

עוד בנושא:

שרון אברהמי פוטר מהפועל תל אביב, שפנתה לדני פרנקו שיחליפו

מאמן הפועל ירושלים דני פרנקו. ברני ארדוב
נוטה לדחות את ההצעה. פרנקו/ברני ארדוב

ובצד השני של המהלך, בסביבתו של שרון אברהמי נדהמו מההחלטה לפטר אותו, "אנחנו שומעים מהמחזור הראשון על אנשים כאלה ואחרים שמחכים לתפקיד הזה, אבל בהפועל כל הזמן אמרו שהכל דיבורים והם תומכים בשרון", אמר אחד ממקורביו, "מה שקרה עם רביב לימונד טרף את הקלפים, הוא השחקן שעליו נבנתה הקבוצה, וגם ככה המצב המקצועי הוא לא רע, הקבוצה היא במרכז הטבלה במאזן טוב. זאת נראית החלטה שנבעה כדי לרצות את הקהל יותר מכל דבר אחר. אם הקבוצה במצב כזה טוב, ושרון הוא הבעיה, למה דני פרנקו לא קופץ על זה? גם הוא רואה שזה התאבדות ללכת עכשיו להפועל".

ההחלטה לפטר את אברהמי התקבלה כבר במהלך יום שישי, כשראשי המועדון יצרו קשר ראשוני עם פרנקו כבר אז. חבר ההנהלה ידידיה רפפורט, אחד ממקבלי ההחלטות הבכירים בהפועל בשנים האחרונות, זעם על היכולת, והתקיימה התייצעות בינו לבין היו"ר רמי כהן על עתידה של הקבוצה, עד לקבלת ההחלטה לפטר את אברהמי. "ההחלטה לא הייתה פשוטה, שכן אנחנו מעריכים את ההשקעה והעבודה הקשה של אברהמי", אמר אחד הבכירים בהפועל תל אביב אמש, "מבין המאמנים שעוזבים את הפועל תל אביב, הוא האיש שהיה הכי קשה לנו להפרד ממנו".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
רביב לימונד שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
מצבו לא ברור. לימונד/ברני ארדוב

מעמדם ועתידם של שני שחקנים עומד בסימן שאלה גדול גם כן. הראשון הוא רביב לימונד, שהיום צפוי לקבל חוות דעת נוספת מרופאים, האם יילך לבדיקת ארתוסקופיה בקרסולו כדי לנסות ולאבחן את הכאבים שמטרידים אותו ומונעים ממנו להציג את היכולת שאפיינה אותו לאורך כל השנים. אם אכן יילך לבדיקה מסוג זה, ייעדר לפחות עוד כחודש, מה שיקטין משמעותית את הרוטציה הישראלית שתכלול שלושה שחקנים חסרי ניסיון - תמיר בלאט, תומר גינת וצוף בן משה, לצד מתן נאור הוותיק שרושם עונה רעה.

השחקן השני שעתידו בערפל הוא אדריאן בנקס. לוואלה! ספורט נודע כי מד האופטימיות לגבי קבלת אזרחותו של בנקס צנח משמעותית, וההערכות כעת שאם יקבל את האזרחות יהיה זה רק בסוף העונה. בהפועל כבר החתימו את מארק ליונס כזר חמישי, אך לא מתכוונים לשחק עם חמישה זרים, אלא רק עם ארבעה, מה שאומר שבכל משחק שחקן זר אחד לא יתלבש. ייתכן מאוד שאם תתקבל תשובה שלילית לגבי קבלת האזרחות עוד העונה, בנקס ימצא את עצמו מחוץ לקבוצה.

  • עוד באותו נושא:
  • דני פרנקו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully