וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרון אברהמי פוטר מהפועל תל אביב, שפנתה לדני פרנקו שיחליפו

1.1.2017 / 21:37

פתיחת העונה המאכזבת הביאה את ראשי האדומים לבצע זעזוע על הקווים: "בימים הקרובים נסכם עם המאמן המתאים להובלת הקבוצה למקומות בהם היא ראויה להיות". גם רמי הדר וגיא גודס בין המועמדים

one

שרון אברהמי סיים את דרכו בהפועל תל אביב. המאמן, שהגיע לקבוצה באמצע העונה שעברה, קיבל הערב (ראשון) הודעת פיטורים מהמועדון בעקבות פתיחת העונה המאכזבת (מאזן 6:6 בליגה) וההדחה מגביע המדינה. דני פרנקו הוא המועמד המוביל להחליפו, וכבר נעשתה אליו פנייה. גם רמי הדר וגיא גודס בין המועמדים. מעמדו של אברהמי התערער בימים האחרונים אחרי ההפסד למכבי חיפה, לאחר שבקבוצה לא אהבו את הקריסה במהלך המחצית השנייה. מאז המשחק שקלו בכירי האדומים לסיים את דרכו של המאמן, וההחלטה לא הייתה מיידית.

היו"ר רמי כהן אמר: "אנו מודים לשרון על תקופתו במועדון, ומאחלים לו הצלחה בהמשך ומשוכנעים שכך יהיה. אנחנו מרגישים שבנקודת הזמן הזו יש צורך לערוך שינוי בקבוצה. יש לנו מחויבות לקהל ולקהילה העוטפת את הקבוצה, ובימים הקרובים נסכם עם המאמן המתאים להובלת הקבוצה למקומות בהם היא ראויה להיות".

עוד בנושא

כבר ביום שישי דיווחנו: מעמדו של שרון אברהמי התערער

שרון אברהמי מאמן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
סוף הדרך. אברהמי/ברני ארדוב

"זו הייתה התרסקות טוטאלית, אין מה לומר", אמר גורם בהפועל כבר בסיום המשחק מול חיפה, כשמקורב לקבוצה הוסיף: "להפסיד ככה ולהראות ככה בבית? זה לא מקובל. גם אם רביב לימונד פצוע, הרי אצליהם עוז בלייזר היה פצוע. אי אפשר להשתמש בסיפור של לימונד עכשיו עד שהוא יחזור. זה מצב נתון וצריך לדעת להתמודד איתו. נפסיד עכשיו כל משחק בלי לימונד ונשב בחיבוק ידיים? הקבוצה נראתה בשוק לאורך 35 דקות נגד חיפה, שהיא לא מאריות הליגה".

בנוסף בקבוצה מחכים לתשובות לגבי מצבו של רביב לימונד שנח מאימונים בתקופה האחרונה כשייתכן שייכנס להליך רפואי מסוים שיגרום לו להעדר לתקופה ממושכת מפעילות. מי שאמור לשחק נגד מכבי ראשון לציון ביום ראשון הוא מארק ליונס, שיתפוס את מקומו של אדריאן בנקס שקבלת האזרחות שלו מתעכבת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully