וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעמדו של שרון אברהמי לא יציב: "התרסקות טוטאלית"

30.12.2016 / 8:45

לאחר ההפסד למכבי חיפה, אופציית החלפת המאמן נמצאת על הפרק בהפועל תל אביב. בסביבת המועדון אמרו: "אי אפשר להשתמש בסיפור של לימונד עד שהוא יחזור, זה מצב נתון. הקבוצה נראתה בשוק"

אלאנדו טאקר שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
הזדמנות אחרונה מול ראשון לציון? אברהמי/ברני ארדוב

מעמדו של מאמן הפועל תל אביב, שרון אברהמי, אינו יציב לאחר ההפסד אמש (חמישי) 82:77 למכבי חיפה. לוואלה! ספורט נודע כי גורמים שונים בקבוצה, ביניהם חברי הנהלה ומקורבים רבים, זעמו על היכולת בהפסד הביתי השלישי העונה, והיום צפויים להתקיים שיחות בין הבכירים כשאופציית השינוי והחלפת המאמן נמצאת על השולחן. עם זאת, ייתכן מאוד כי אברהמי יקבל הזדמנות לשנות את המצב במשחק החוץ נגד מכבי ראשון לציון ביום ראשון הבא, בו צפוי לערוך בכורה מארק ליונס, שחתם השבוע במועדון.

עוד בנושא:

רחימי: "מסיר את הכובע בפני פרס", אברהמי: "לא רצינו מספיק"
ליגת העל: מכבי חיפה גברה 77:82 על הפועל תל אביב אחרי מותחן

אדריאן בנקס שחקן הפועל תל אביב (ימין) עם שרון אברהמי. ברני ארדוב
חוסר שביעות מיכולתו. אברהמי עם בנקס/ברני ארדוב

בקבוצה לא אהבו את הקריסה במהלך המחצית השנייה, שנתנה לחיפה יתרון בן 21 הפרש, למרות הקאמבק המרשים שהחזיר את האדומים עד פיגור נקודה אחת בלבד. "זו הייתה התרסקות טוטאלית, אין מה לומר", אמר גורם בהפועל, כשמקורב לקבוצה הוסיף: "להפסיד ככה ולהראות ככה בבית? זה לא מקובל. גם אם רביב לימונד פצוע, הרי אצליהם עוז בלייזר היה פצוע. אי אפשר להשתמש בסיפור של לימונד עכשיו עד שהוא יחזור. זה מצב נתון וצריך לדעת להתמודד איתו. נפסיד עכשיו כל משחק בלי לימונד ונשב בחיבוק ידיים? הקבוצה נראתה בשוק לאורך 35 דקות נגד חיפה, שהיא לא מאריות הליגה".

מי שאמור להפגע מהגעתו של ליונס לקבוצה הוא אדריאן בנקס, כאשר בקבוצה מנסים לקבל פתרונות בנוגע לדחייה בקבלת האזרחות שלו. בנקס צפוי להיות השחקן שלא יתלבש בשבוע הבא נגד מכבי ראשון לציון, כשבמידה ולא יקבל אזרחות בשבועות הקרובים, צפוי כל אחד מהשחקנים לנוח במשחק אחר. לכן החתימו בקבוצה גם את הסנטר רם אליאספור. שרון אברהמי אמר בסיום המשחק בנוגע לבנקס: "יש המון עליות וירידות במשחק של אדריאן, ציפינו ממנו ליותר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully