וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רחימי: "מסיר את הכובע בפני פרס", אברהמי: "לא רצינו מספיק"

מאמן מכבי חיפה החמיא לרכז שלו, שכיכב בדקות הסיום: "הוא אישיות גדולה". מאמן הפועל תל אביב: "אנחנו בבעיה בקו האחורי, ליונס אמור לערוך את הבכורה מול ראשון לציון וזה יעזור"

one

הפועל תל אביב ומכבי חיפה סיפקו הערב (חמישי) מותחן אדיר בדרייב אין, במשחק שסגר את המחזור ה-12 בליגת העל. הירוקים הובילו במרבית הדקות, המארחת חזרה עם ריצת 0:20 פשוט מדהימה, אך אלכס פרס היה מצוין בדקות הקלאץ' ולקח איתו את הנקודות חזרה לחיפה.

עוד בנושא

ליגת העל: מכבי חיפה גברה 77:82 על הפועל תל אביב אחרי מותחן

עמית שמחון/ברני ארדוב

מאמן מכבי חיפה עופר רחימי החמיא לו: "אין לי מילים על אלכס פרס, הבנאדם שבועיים-שלושה נלחם גם כשהוא לא בטוח אם יישאר. אני כל כך מעריך אותו, אין לי מילים. אנחנו נשב ונקבל החלטות לגביו, הוא אישיות גדולה, היו לו חבלי קליטה קשים, אבל צריך להסיר בפניו את הכובע.

על המשחק: "הייתה לנו משמעת טקטית טובה, החבר'ה באמת היו על הרצפה בכל כדור, אבל הרגשתי שלא קיבלנו שריקות מהשופטים. אני מרגיש שאנחנו לא מקבלים מספיק כבוד, אבל אם אתעסק עם השופטים זה לא יקדם אותנו. אני מקווה שנמשיך להילחם כמו באילת וכמו היום, אני באמת גאה בשחקנים".

מאמן הפועל תל אביב שרון אברהמי אמר בסיום: "25 או 26 דקות לא היינו במשחק, לא היינו אינטנסיביים, לא רצינו מספיק וזה מה שאמרתי לשחקנים. במחצית הראשונה שיחקנו רע בכל האספקטים של המשחק. אני חושב ש-13 הדקות האחרונות, במהלכן חזרנו ממינוס 20, כך היינו צריכים לשחק כל המשחק. היינו באחוזים רעים מאוד. החטאנו זריקות פנויות ולקחנו זריקות קשות. שיחקנו רע מאוד עד שהם הובילו ב-20, היינו צריכים לשחק כמו ששיחקנו ב-13 או 14 דקות האחרונות".

על צירופו של מארק ליונס, שעדיין לא שיחק, והקו האחורי הדליל של הפועל תל אביב, אמר המאמן: "לא רוצה להשתמש בתירוצים, לא רוצה לדבר על זה אחרי הפסדים. כולם רואים מה חסר לנו. תמיר בלאט היה מצוין עד המשחקים האחרונים, לא פשוט כל המעמסה עליו. אנחנו בבעיה בקו האחורי. הוא אמור לערוך את הבכורה מול ראשון לציון, הוא יוסיף לנו עוד יצירה, עוד קליעה ויוסיף את כל מה שהוא עשה פה בשנתיים האחרונות. זה יעזור".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully