וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מאיק צירבס קרוב מאוד לארמני מילאנו, התנאים הראשוניים כבר סוכמו"

בסרביה מדווחים שהסנטר הגרמני של מכבי תל אביב צפוי להשלים את המעבר לאיטליה בקרוב, ולהחליף את מירוסלב ראדוליצה שלא ענה על הציפיות של ראשי מילאנו: "זה צפוי לקרות בקרוב מאוד"

מאיק צירבס מכבי תל אביב. מור שאולי
בדרך החוצה? צירבס/מור שאולי

אחרי הפרסום בוואלה! ספורט על ההתעניינות של ארמני מילאנו בסנטר מכבי תל אביב, מאיק צירבס, בסרביה טוענים היום (ראשון) כי המעבר קרוב מתמיד. על פי הדיווח, הסנטר הגרמני של הצהובים, שלא מצא את מקומו במכבי תל אביב, קרוב מאוד למעבר לארמני מילאנו האיטלקית, זאת על חשבונו של הסנטר הסרבי מירוסלב ראדוליצה, שאכזב את ראשי הקבוצה. במועדון הודיעו שצירבס לא יהיה בסגל למשחק הגביע מחר מול עירוני נס ציונה. "צירבס על סף השלמת המעבר למילאנו", נכתב בדיווח. "זה יקרה בקרוב, לאחר שהצדדים כבר סיכמו את התנאים הראשוניים".

הקבוצה מעיר האופנה, שנועלת את טבלת היורוליג, שוקלת לבצע זעזוע בעמדת המאמן ולהחליף את יסמין רפשה, אולם גם חלק מהשחקנים עלולים לעזוב בקרוב, ולא רק ראדוליצה, שמציג יכולת מאכזבת, שהגיעה בהפסד לז'לגיריס לשיא השפל, כשסיים ללא נקודות בעשר דקות בלבד על הפרקט.

מאיק צירבס שחקן מכבי תל אביב (ימין) מול אילמנה דיופ שחקן באסקוניה ויטוריה. GettyImages
לא הותיר חותם. צירבס/GettyImages

צירבס חתום על חוזה של למעלה ממיליון יורו בעונה, אולם חוזהו של ראדוליצה, אם מילאנו תיפטר ממנו, כמעט זהה, כך שלא ייגרם בכך נזק כלכלי לקבוצה. אגב, על פי התקשורת האיטלקית גם אקס מכבי תל אביב ריקי היקמן על הכוונת, ואם לא יציג שיפור מידי ביכולתו, גם הוא עשוי למצוא את עצמו מחוץ לקבוצה.

צירבס בן ה-26 (2.07) הגיע למכבי תל אביב כהבטחה גדולה, אבל מהר מאוד איבד את מקומו בחמישייה ובהיררכיה לקולטון אייברסון, שהציג הגנה טובה יותר ולחימה מתחת לסלים. הסנטר הגרמני מקבל העונה 15.4 דקות בלבד בממוצע למשחק ומספק בהן 8.2 נקודות (67.8 אחוז מהשדה) ו-3 ריבאונדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully