וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאיק צירבס מועמד למילאנו, מכבי תל אביב עשויה לקבל פנייה בקרוב

30.12.2016 / 18:21

הקבוצה המאכזבת מעיר האופנה מתכננת שינויים נרחבים בסגל ומעוניינת לצרף את הסנטר הדועך של מכבי תל אביב על חשבון מירוסלאב ראדוליצה. גם היקמן עלול לעזוב את מילאנו אם לא יראה שיפור

צילום: טליה קדוש, עריכה: ורד לידני

מאיק צירבס הוחתם במכבי תל אביב עוד במהלך העונה שעברה והיה אמור להיות אחד מעמודי התווך שלה. אבל אחרי שלל תצוגות מאכזבות, כולל משחק נפל אמש (חמישי) בהפסד לבאסקוניה, ברור שהסנטר הגרמני מתקשה להתאקלם. אולי למזלם של הצהובים, יש מי שכבר קבוצות שמגששות בכיוונו של צירבס. אחת מהן היא מילאנו, שכמו מכבי תל אביב, חווה עונה מאכזבת מאוד.

הקבוצה מעיר האופנה, שנועלת את טבלת היורוליג, שוקלת לבצע זעזוע בעמדת המאמן ולהחליף את יסמין רפשה, אולם גם חלק מהשחקנים עלולים לעזוב בקרוב. בין היתר, פורסם באיטליה כי מילאנו רוצה להיפטר מהסנטר מירוסלאב ראדוליצה, שמציג יכולת מאכזבת והגיעה אמש בהפסד לז'לגיריס לשיא השפל, כשסיים ללא נקודות ב-10 דקות בלבד על הפרקט. צירבס, כאמור, הוא אחד המועמדים לחזק את הקבוצה, בהתאם כמובן לרצונה של מכבי תל אביב לשחררו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יעבור לאיטליה? צירבס/מערכת וואלה!, צילום מסך

צירבס חתום על חוזה של למעלה ממיליון יורו בעונה, אולם חוזהו של ראדוליצה, אם מילאנו תיפטר ממנו, כמעט זהה, כך שלא ייגרם בכך נזק כלכלי לקבוצה. אגב, על פי התקשורת האיטלקית גם אקס מכבי תל אביב ריקי היקמן על הכוונת, ואם לא יציג שיפור מידי ביכולתו, גם הוא עשוי למצוא את עצמו מחוץ לקבוצה.

צירבס בן ה-26 (2.07) הגיע למכבי תל אביב כהבטחה גדולה, אבל מהר מאוד איבד את מקומו בחמישייה ובהיררכיה לקולטון אייברסון, שהציג הגנה טובה יותר ולחימה מתחת לסלים. הסנטר הגרמני מקבל העונה 15.4 דקות בלבד בממוצע למשחק ומספק בהן 8.2 נקודות (67.8 אחוז מהשדה) ו-3 ריבאונדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully