וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עו"ד קוטלר ידרוש דמי העברה, שחקני הפועל תל אביב זועמים

30.12.2016 / 11:05

הכדורגלנים האדומים במלכוד: מצד אחד קבוצות אחרות לא יסכימו לשלם על רובם, אבל מצד שני הפועל תל אביב לא תוכל לעמוד בחוזים שלהם ב"הפעלה רזה". ההחלטה בכל מקרה בידיים של בית המשפט

צילום: יוסי ציפקיס, עריכה: מתן חדד

שחקני הפועל תל אביב זועמים על נאמן המועדון, עו"ד שאול קוטלר. הסיבה: במקרה של "הפעלה רזה", קוטלר ינסה למכור אותם לכל המרבה במחיר ולא יאפשר להם לעזוב ללא תמורה.

רוב השחקנים מבינים שהם יתקשו למצוא קבוצות שיסכימו לשלם דמי העברה, אבל יודעים שאם המועדון יעבור ל"הפעלה רזה", הוא לא יוכל לעמוד כמעט באף חוזה. במצב הזה הם יהיו מעין "שבויים" - לא יכולים לעזוב ולא יכולים להישאר.

כך או כך, חשוב מאוד לציין שבינתיים מדובר בהערכות וספקולציות בלבד. התמונה תתבהר רק ביום רביעי בצהריים, בדיון באולמו של השופט איתן אורנשטיין. זה יקבע האם הוא מאשר להפועל תל אביב לעבור ל"הפעלה רזה" וכיצד לפעול עם השחקנים. למעשה, עתידם של שחקני הפועל תל אביב בטווח הנראה לעין נמצא בידיו של השופט אורנשטיין ולא באלו של הנאמן קוטלר.

עוד בנושא:

לוזון: "אם לא יגיע רוכש, זה כנראה המשחק האחרון שלנו"
עו"ד קוטלר: "הייתי מצפה ליותר עזרה מההתאחדות והמנהלת"

בהודעה לתקשורת נכתב בין היתר:

"שחקני המועדון זועמים על ההודעה של עו"ד קוטלר כיוון שעל פי מה שנאמר להם, לאחר שבקשת הפירוק תיכנס לתוקפה כנראה בשבוע שעבר, יוכלו למצוא לעצמם קבוצה ולצמצם את הנזקים שנגרמו להם.

"הנושא היה השיחה המרכזית בין השחקנים אתמול שחשבו לא להופיע למשחק במוצ"ש מול מכבי פתח תקוה, שעשוי להיות האחרון שלהם בקבוצה, אך החליטו שלא לעשות כן בשביל להמשיך ולכבד את המועדון ובעיקר את האוהדים".

השופט איתן אורנשטיין. יוסי ציפקיס
הכדור בידיים שלו. אורנשטיין/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully