וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוזון: "עצוב. אם לא יגיע רוכש, זה כנראה המשחק האחרון שלנו"

מאמן הפועל תל אביב כינס מסיבת עיתונאים לקראת מכבי פתח תקוה. "אני והשחקנים לא פוזלים למקומות אחרים. הדבר האחרון שאנחנו רוצים זה לעזוב. מקווים שיקרה נס". ידין ייעדר בשבת

מאמן הפועל תל אביב גיא לוזון. יוסי ציפקיס
מאמן הפועל תל אביב גיא לוזון/יוסי ציפקיס

הפועל תל אביב תארח את מכבי פתח תקוה ביום שבת (20:30) למשחק האחרון בליגת העל בשנת 2016. האדומים יתייצבו באצטדיון המושבה כשמעל קיום המועדון מרחף סימן שאלה גדול. למרות שמדובר באפשרות פסימית במיוחד, ישנו תרחיש שזה יהיה המשחק האחרון של הפועל תל אביב בליגת העל בשנים הקרובות. המאמן גיא לוזון כינס היום מסיבת עיתונאים לקראת ההתמודדות.

על המצב הקשה של המועדון:"זה מאוד עצוב לשמוע שזה אולי המשחק האחרון של הפועל תל אביב. אף אחד מאיתנו לא רוצה שזה יהיה המשחק האחרון ואנחנו מקווים שיהיה איזה נס בזמן הקצר שנותר ויגיע רוכש שיציל את המועדון. הובהר לי הבוקר חד משמעית שאם לא יגיע רוכש, כנראה שזה המשחק האחרון שלנו. הזמן כל כך קצר שאני לא יודע מה להגיד".

עוד על המצב: "לא האמנתי שיכולה להיות סיטואציה כזו. זה לא עוד מועדון בכדורגל הישראלי. זו קבוצה עם קהל אדיר שכנראה שוב יפוצץ את המושבה וזה פשוט לא נראה לי שהפירוק יכול לקרות. לכן אני עוד מקווה לנס".

על המחשבות על העתיד: "אני והשחקנים לא פוזלים למקומות אחרים. הדבר האחרון שאנחנו רוצים זה לעזוב ואני מקווה שזה לא יקרה. עבדנו פה מאוד קשה כדי להפוך ליחידה אחת ואם זה יתפרק זה יהיה עצוב מאוד. עד שאתה מצליח לייצב משהו, לעזבו באמצע זה הדבר הכי גרוע שיכול לקרות למאמן".

על המשחק ביום שבת: "אני רוצה לנצח את מכבי פתח תקוה בדיוק כמו שהם רוצים לנצח אותי וזה לא קשור למשפחה. נהיה בלי הקפטן שלנו, השחקן הכי טוב שלנו בחודש וחצי האחרון, אביחי ידין. הוא רוי קין שלנו. מבחינתי הוא היה הקפטן מהיום הראשון, הוא מדהים במשחקים האחרונים. נוסף על כל הצרות, גם הוא לא ישחק בגלל צהובים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully