וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"האולטימטום מהווה ניצול בוטה": מכבי תל אביב במאבק נגד בני לוד

29.12.2016 / 18:54

הצהובים פנו להתאחדות עקב מחלוקת מול הקבוצה מהליגה הלאומית, שתארח אותם בגביע. לטענתם לוד העלתה את מחירי הכרטיסים רק לאחר שסירבו לוותר על חלקם בהכנסות, ולא ימשכו כרטיסים למשחק

מיטש גולדהאר, ג'ורדי קרויף, מכבי תל אביב. מכבי תל אביב בכדורגל, אתר רשמי
נאבקים. גולדהאר וקרויף/אתר רשמי, מכבי תל אביב בכדורגל

מאבק בין מכבי תל אביב לבני לוד מהליגה הלאומית, לקראת המפגש ביניהן במסגרת סיבוב ח' של הגביע בעוד כשבוע, סביב מחירי הכרטיסים. הצהובים פנו במכתב למנכ"ל ההתאחדות לכדורגל רותם קמר וטענו כי ראשי לוד הציעו בתחילה למכור כרטיסים להתמודדות במחיר אחיד של 50 שקלים, אם הצהובים יסכימו לוותר על חלקם בהכנסות (כנהוג במשחקי הגביע). אחרי שסגנית האלופה סירבה להצעה הודיעה לה לוד כי תמכור את הכרטיסים ב-80 שקל למבוגר ו-40 לחייל/נוער אישה.

לאחר מכן, כך טוענת מכבי, הגדילה לעשות המארחת כאשר הודיעה שתמכור את הכרטיסים ב-100 ו-50 שקל (לפני עמלות). במכתבם כתבו הצהובים כי "הצבת האולטימטום פסולה ומהווה ניצול בוטה של מספר הרב של האוהדים של המועדון", וביקשו מראשי ההתאחדות לקבוע רף מקסימום למחירי הכרטיסים, כפי שעשתה מנהלת הליגה.

במשחקי הליגה, על פי התקנות שנקבעו על ידי המנהלת, כרטיסים למשחק בין "קבוצה גדולה" לקבוצה קטנה" עולים 80 ו-40 שקל. בינתיים הודיעה מכבי תל אביב כי בעקבות השתלשלות העניינים היא החליטה לא למשוך את הכרטיסים למשחק.

עוד בנושא

"מכבי תל אביב הגדילה את ההצעה על מיכאילו ריסטיץ' ל-2.5 מיליון יורו"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully