וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מכבי תל אביב הגדילה את ההצעה על מיכאילו ריסטיץ' ל-2.5 מיליון יורו"

בסרביה מדווחים שהצהובים הגבירו את המאמצים להחתמת המגן השמאלי בן ה-21 של הכוכב האדום: "ההצעה עשויה להתקבל בכל רגע נתון, השחקן מחכה לרגע שיורו לו לעלות על הטיסה"

AP

על פי התקשורת הסרבית, מכבי תל אביב מגבירה את המאמצים בכל הנוגע להחתמתו של המגן השמאלי, מיכאילו ריסטיץ' בן ה-21. היום (חמישי) מדווחים במדינה כי הצהובים הגדילו את הצעתם על השחקן מ-2.2 מיליון יורו ל-2.5 מיליון יורו - 200 אלף יורו יותר מההצעה של אספניול על השחקן.

"מכבי תל אביב לא מוותרת על ריסטיץ', והגישה הצעה שלמעשה תכפה על ראשי הכוכב האדום בלגרד למכור את ריסטיץ'", נכתב בז'ורנאל הסרבי. "המועדון עשוי לקבל את ההצעה בכל רגע נתון, כך שהמגן מוכן לרגע שיורו לו לעלות על מטוס ולהמריא לישראל כדי לעבור בדיקות רפואיות".

כזכור, הקטאלנים הסכימו לשלם 2.3 מיליון יורו עבור הכוכב הצעיר מסרביה, אך דרשו לפרוס את התשלומים כאשר מרבית הסכום יועבר בינואר והשאר בשלושה תשלומים נוספים. על פי התקשורת הספרדית אספניול הסכימה להעביר 1.7 מיליון במכה אחת בינואר ו-600 אלף יורו בשלושה תשלומים. לעומתם, מכבי תל אביב מוכנה להעביר את כל הסכום בפעימה אחת, דבר שגרם להנהלת המועדון הסרבי להעדיף אותה. רק לפני שנה וחצי שני המועדונים שיתפו פעולה כאשר פרדראג ראיקוביץ' עבר לצהובים תמורת סכום שיא דאז, שלושה מיליון יורו.

ריסטיץ', ילד אוקטובר 1995, קשר ומגן שמאלי, שיחק בכל הנבחרות הצעירות של סרביה ובספטמבר האחרון ערך את הופעת הבכורה שלו בנבחרת הבוגרת.

שחקן הכוכב האדום בלגרד מיכאילו ריסטיץ' מול שחקן ססואולו, מרצ'לו גאצולה. GettyImages
המו"מ נמשך. ריסטיץ'/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully