וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ת'אבו ספולושה כועס: "כרמלו אנתוני פשוט שלח אגרוף לפנים שלי"

פורוורד הניקס הורחק בפעם העשירית בקריירה - כפול מלברון, ווייד ובוש ביחד. קר מבקר את קרי, שלא מרוצה מההתקפה וגם: הווידוי של באטלר, העונש של פול ג'ורג' והסכסוך החדש של קארל

שחקן ניו יורק ניקס כרמלו אנתוני מול שחקן אטלנטה ת'אבו ספולושה. AP
עצבני. כרמלו בפעולה/AP

ניו יורק וכרמלו

כוכב ניו יורק ניקס, כרמלו אנתוני, ספג הלילה (בין רביעי לחמישי) את ההרחקה העשירית בקריירה שלו, לאחר ששלח אגרוף לפניו של ת'אבו ספולושה במהלך ההפסד של הניקס לאטלנטה לאחר הארכה. מלו הורחק מיד, באמצע הרבע השני, וירד לאחר שקלע עשר נקודות ב-15 דקות. הניקס אמנם התקשו בלעדיו, אך כמעט יצאו מהמשחק כשידם על העליונה מול ההוקס החלשים, שבסופו של דבר יצאו עם ה-W אחרי שדניס שרודר דייק פעמיים מקו העונשין.

מלו לא התראיין לאחר המשחק, אך ספולושה דווקא כן. "הוא נתן לי אגרוף בפנים", אמר השוויצרי, שספג עבירה טכנית במהלך האירוע. "הוא פשוט שלח אגרוף לתוך הפנים שלי". זו הפעם השנייה העונה שאנתוני יורד למקלחת מוקדמת, לאחר שהורחק גם מול בוסטון במהלך המחצית הראשונה (11 בנובמבר). למעשה, נראה שהניקס נותרים ללא סיכויים רבים כשהפורוורד לא משחק. בשתי העונות האחרונות, לקבוצה מאזן 11:0 כשמלו לא לוקח חלק במשחק.

* זו הייתה ההרחקה העשירית בקריירה של מלו - כפול ממספר ההרחקות המשוכלל של חבריו למחזור 2003 - לברון ג'יימס, דוויין ווייד וכריס בוש.

* רק שלושה שחקנים הורחקו יותר פעמים מכרמלו מאז עונת 2003/04 - מאט בארנס (13), דמרכוס קאזינס (11) וריצ'רד המילטון (11).

שחקני גולדן סטייט סטפן קרי, קווין דוראנט. AP
קר עדיין לא מרוצה. קרי עם דוראנט/AP

גולדן סטייט וקרי

אחרי ההפסד לקליבלנד, גולדן סטייט תנסה לצאת לדרך חדשה לאחר שניצחה את טורונטו. על אף שקבוצתו קלעה 109 נקודות, סטפן קרי לא מרוצה ממשחק ההתקפה: "נראה לי שאנחנו צריכים לעבוד יותר עם פיק אנד רול. זה לא משנה אם אני עולה לזריקה או שאנחנו חודרים לסל בסיומו של תרגיל - פיק אנד רול הוא תרגיל שאנחנו מבצעים היטב, ועלינו להשתמש בו".

"אני חושב שקרי הסתגל הכי מהר לקווין דוראנט", ציין המאמן סטיב קר. "המספרים של סטפן נהדרים, ממש כמו באימונים. אני חושב שהוא יכול לשחק בצורה חכמה יותר ולקחת החלטות טובות יותר. זה שהוא מחטיא זריקות לא מדאיג אותי, אני מודאג יותר מקבלת ההחלטות שלו לפעמים".

* לגולדן סטייט היו יותר איבודי כדור (11) מהחטאות (10) במחצית הראשונה.

* קווין דוראנט, קליי תומפסון וסטפן קרי קלעו לפחות 20 נקודות באותו משחק 11 פעמים ברציפות.

* דמאר דרוזאן הפך לגדול קלעי טורונטו בכל הזמנים אחרי שחלף על פני כריס בוש.

עוד באותו נושא

הווריירס חזרו לנצח, סל ניצחון לבאטלר, אנתוני חבט בפניו של ספולושה והורחק

לכתבה המלאה
שחקן שיקגו בולס ג'ימי באטלר. AP
"מודה שהתאמנתי על הזריקה". באטלר/AP

שיקגו ובאטלר

סל ניצחון חמישי העונה ב-NBA, עליו אחראי ג'ימי באטלר, שבמצב של 99:99 מול ברוקלין נטס, קיבל את הכדור וקלע תוך כדי קפיצה לאחור מחצי מרחק, כדי לקבוע 99:101 ממש בשנייה האחרונה. "סל ניצחון? שטויות, הכי חשוב שניצחנו", הצטנע ג'ימי באטלר, שקלע את סל הניצחון של שיקגו על ברוקלין. "לא מעניין אותי כמה קלעתי או מתי קלעתי. במשחק הבא זה יכול להיות שחקן אחר, כך שזה לא משנה. אני מודה שהתאמנתי על הקליעה הזו שוב ושוב".

* ג'ימי באטלר הפך לשחקן הרביעי בעשר השנים האחרונות שקולע לפחות 40 נקודות כולל סל ניצחון. אנתוני דייויס (2014/15), בלייק גריפין (2014/15) ודוויין ווייד (2008/09) עשו זאת לפניו.

* באטלר הוא הראשון שקולע סל ניצחון עבור הבולס מאז שעשה זאת טאג' גיבסון בינואר 2014.

* באטלר הוא השחקן החמישי העונה שקולע סל ניצחון, אחרי ג'ון הנסון, אריק בלדסו, מארק גאסול ורנדי פוי.

פול ג'ורג' אינדיאנה פייסרס. AP
ישלם. ג'ורג'/AP

אינדיאנה וג'ורג'

הליגה קנסה את שחקן אינדיאנה פייסרס, פול ג'ורג', ב-15 אלף דולר על כך שיצא נגד השופטים לאחר הפסד הקבוצה לשיקגו. מאמן הפייסרס, נייט מקמילן, נקנס ב-10,000 אלף דולר.

ג'ורג' הגיב לאחר שנקנס: "פשוט אמרתי את דעתי. אני לא לוקח שום דבר בחזרה, נקנסתי כבר מספר פעמים בעבר. נמאס לי שיותר מדי פעמים שופטים מצטערים על כך שהם מפספסים שריקות, בעיקר לרעתנו. הם יודעים מה קורה, מתי צריך לשרוק ומתי לא צריך. אני מאמין שהרבה פעמים השריקות האלה מגיעות ממקום אחר במשחקים מסוימים".

הפורוורד המשיך: "מאז שאני לובש את החולצה של הפייסרס אני סובל מהדבר הזה. אולי יש מספר קבוצות בליגה שנותנים להן להנות מהספק. אין ספק שאנחנו ה'אח הקטן' של הליגה, מתעללים בו יותר מדי פעמים".

דמיאן לילארד, פורטלנד בלייזרס. AP
גם איתו קארל מסתכסך. לילארד/AP

פורטלנד, לילארד וג'ורג' קארל

ג'ורג' קארל ממשיך לעורר כותרות בארצות הברית. לאחר שהתעמת עם כרמלו אנתוני וקניון מרטין בעקבות ספרו החדש Furious George, מאמן סקרמנטו בעונה שעברה ביקר בו גם את שחקן פורטלנד, דמיאן לילארד, אותו כלל לא אימן במהלך הקריירה.

"צפיתי בבלייזרס משחקים וניסיתי להבין מה לעזאזל לא בסדר עם הקבוצה הזו?" אמר קארל, שהוסיף: "המסקנה שלי היא שדמיאן לילארד פשוט מקבל יותר מדי תשומת לב. אני חושב שיש להם מאמן טוב (טרי סטוטס), ולדעתי לילארד הוא הבעיה. בעונה שעברה הם היו מחוברים, אז מה השתנה עכשיו?".

הסוכן של לילארד, ארון גודווין, לא נשאר חייב: "תמיד אהבתי וכיבדתי את קארל, עוד מהימים שהוא אימן את גארי פייטון. אך עם האבחנה הזו הוא נשמע כמו אידיוט. אף אחד בליגה לא יסכים איתו לגבי ההנחה הזו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully