וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוון, אוקראינה ואפילו הולנד: הקבוצות שהתפרקו באמצע העונה

הפסקת פעילות של הפועל תל אביב לא תהיה תסריט יוצא דופן. בשנים האחרונות כמעט בכל עונה קבוצות ברחבי אירופה קורסות תחת חובות כבדים ומתפוגגות לפני סיום העונה. הנה כמה דוגמאות

מגד גוזני
מאמן הפועל תל אביב, גיא לוזון עם שחקני הקבוצה. ניב אהרונסון
הפסקת פעילות באמצע העונה? יש לא מעט תקדימים/ניב אהרונסון

2012/13: וינדאם ואלפדורן (ליגת משנה, הולנד)

אפלדורן נכנסה להליך פירוק מוקדם במהלך העונה ונענשה בהפחתת שתי נקודות, אבל עד ינואר 2013 לא הצליחה להתאושש והכריזה על הפסקת פעילות. כחודשיים לאחר מכן וינדאם סבלה מגורל דומה. שחקני הקבוצות ואנשי הצוותים המקצועיים שוחררו מחוזיהם, וכל תוצאות משחקי הקבוצות בוטלו.

2013/14: ארסנל קייב (אוקראינה)

בתחילת 2013 הודיע האוליגרך היהודי-אוקראיני ואדים רבינוביץ', שהוא מפסיק לתמוך בארסנל קייב ומרכז את ההשקעות שלו בעולם הכדורגל בדניפרופטרובסק. כמה אנשי עסקים אחרים התעניינו בלקיחת המועדון בקונסטלציה כזו או אחרת, אבל בפועל לא נמצא המציל. אחרי שארסנל לא הופיעה לכמה משחקים, יו"ר שחטאר דונייצק, רינאט אחמטוב, הודיע שכל קבוצות הליגה יירתמו לסייע כספית כדי שארסנל תוכל לסיים את העונה. זה לא עזר. ב-29 באוקטובר 2013 המועדון הודיע על פשיטת רגל ומאוחר יותר הפעילות שלו הופסקה סופית. עד סוף העונה שיחקו בליגה 15 קבוצות כשבכל מחזור אחת מהן חופשית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

2014/15: ניקי וולו ואופי כרתים (יוון)

באמצע דצמבר ניקי וולוס קרסה בגלל חובות כספיים עצומים ולמעשה התפרקה. כל השחקנים עזבו והפעילות של הקבוצה הופסקה. מהמאזן שלה הורדו 13 נקודות ונקבע שכל המשחקים הבאים שלה יסתיימו ב-0:3 טכני ליריבה. במרץ 2014, כלומר בהמשך אותה עונה, אופי כרתים גילתה שיש לה חובות בגובה 12.2 מיליון יורו ושאין לה סיכוי לכסות אותם. מהמאזן שלה הורדו 29 נקודות בגין עבירות ניהול שונות וראשיה הכריזו על פרישה מהליגה. השחקנים התפזרו ובשבעת המחזורים שנותרו עד סיום העונה הסדירה, כל היריבות קיבלו ניצחון טכני 0:3.

2015/16 - ליטקס לובץ' (בולגריה)

בשונה מהמקרים של קבוצות שהתפרקו בגלל פשיטת רגל או הליך פירוק, כאן היה צעד חד צדדי של ההתאחדות לכדורגל הבולגרית - בהתאם לתקנון. שחקני ליטקס ירדו מהמגרש במחאה על השיפוט במשחק נגד לבסקי סופיה והקבוצה נענשה בהורדת ליגה. כל התוצאות של ליטקס בוטלו ועד סוף העונה שיחקו בליגה תשע קבוצות, כשבכל שבוע יש ארבעה מחזורים וקבוצה אחת חופשית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully