וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב עושה מאמצים להחזיר את שרן ייני בחלון ההעברות

28.12.2016 / 11:50

הצהובים רוצים להשיב את הקפטן לשעבר, בניסיון לפתור את בעיית המנהיגות. לא ברור אם גולדהאר יסכים לשלם 2.2 מיליון יורו על ריסטיץ' בתשלום בודד, בקבוצה ניסו לגשש גם בעניינו של טואטחה

יוסי ציפקיס

ינואר בפתח ומכבי תל אביב מקווה להתחזק לפחות בשלושה שחקנים בחלון ההעברות הקרוב. הצהובים החלו לאחרונה במאמצים להחזרת הקפטן לשעבר שרן ייני, שממעט לשחק העונה בוויטסה ארנהם ההולנדית.

בניגוד לקיץ האחרון, בסביבתו של ייני טוענים כעת כי אם תונח הצעה שלא יוכל לסרב לה, כזו שתכלול חוזה ארוך טווח או תפקיד מקצועי עתידי, הוא עשוי לחזור. בקבוצה לא מייעדים לשחקן בן ה-30 את תפקיד המגן הימני אותו אייש לפני שעזב, אלא בונים עליו כקשר ובעיקר כמי שייתן מענה לבעיית המנהיגות שקיימת בחדר ההלבשה.

עוד בנושא:

דיווח: "הכוכב האדום דחתה את הצעת אספניול, ריסטיץ' יעבור למכבי תל אביב"

שרן ייני מכבי תל אביב בטקס פרידה. קובי אליהו
בדרך חזרה? ייני/קובי אליהו

סוגיית מיכאילו ריסטיץ' עדיין לא ברורה. הצהובים רוצים מאוד את המגן השמאלי של הכוכב האדום בלגרד, אבל טרם התקבל אישור מצד מיטש גולדהאר למהלך כספי שכזה - תשלום אחד של 2.2 מיליון יורו - וכלל לא ברור אם הבעלים מוכן להשקיע את הסכום.

לוואלה! ספורט נודע כי מכבי תל אביב ניסתה לבצע מהלך להבאת טאלב טואטחה כמושאל מאיינטרכט פרנקפורט הגרמנית, אך המאמן ניקו קובאץ' סירב לפניות הגישוש מצד הצהובים ומעוניין להשאיר את המגן בינתיים. טואטחה, שקיבל דקות ליגה בודדות בגרמניה, נפצע לפני כחודש פעם נוספת וצפוי לחזור לשחק רק לאחר פגרת החורף.

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully