וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: "הכוכב האדום דחתה את הצעת אספניול, ריסטיץ' יעבור למכבי תל אביב"

בסרביה מדווחים כי העובדה שהצהובים מוכנים לשלם 2.2 מיליון יורו בפעימה אחת עבור שחקן ההגנה המגוון, הובילה אותם לדחות את ההצעה מצד אספניול. בכוכב האדום כבר פועלים למצוא לו מחליף

יוסי ציפקיס

העברתו של מיכאילו ריסטיץ' למכבי תל אביב מתקרבת, כך טוענים היום (ראשון) בתקשורת הסרבית. על פי הדיווח עולה כי הכוכב האדום בלגרד דחתה את ההצעה של אספיול והסכימה לקבל את הצעת הצהובים בסך 2.2. מיליון יורו, שיעברו בפעימה אחת. בינתיים, בענקית הסרבית כבר חושבים על מחליף אפשרי לריסטיץ' והם נמצאים במגעים מתקדמים עם קשר דינמו קייב, לוקמן הרונה. הניגרי בן ה-26 כשל בבדיקות הרפואיות, אך בסרביה טוענים כי בכוכב האדום מתעקשים להשאילו עד סוף העונה כיורש של ריסטיץ'.

עוד בנושא:

מכבי תל אביב סימנה את אלחמיד, ארבלדזה דווקא מעודד מהיכולת
בין הגזענות של אוהדי בית"ר לזו של ניב זריהן: שביזות יום א'

מיכאילו ריסטיץ' שחקן הכוכב האדום בלגרד מול גרגור דפרל שחקן ססואולו. GettyImages
חובר לראיקוביץ'? ריסטיץ'/GettyImages

כזכור, הקטאלנים הסכימו לשלם 2.3 מיליון יורו עבור הכוכב הצעיר מסרביה, אך דרשו לפרוס את התשלומים כאשר מרבית הסכום יועבר בינואר והשאר בשלושה תשלומים נוספים. על פי התקשורת הספרדית אספניול הסכימה להעביר 1.7 מיליון במכה אחת בינואר ו-600 אלף יורו בשלושה תשלומים. לעומתם, מכבי תל אביב מוכנה להעביר את כל הסכום בפעימה אחת, דבר שגרם להנהלת המועדון הסרבי להעדיף אותה. רק לפני שנה וחצי שני המועדונים שיתפו פעולה כאשר פרדראג ראיקוביץ' עבר לצהובים תמורת סכום שיא דאז, שלושה מיליון יורו.

בסרביה ניתחו לאחרונה את מצבו של ריסטיץ': "הליגה הספרדית מאתגרת יותר מהליגה הישראלית, כמובן, אך התנאים במכבי תל אביב טובים יותר. במיוחד לאור החברות עם ראיקוביץ' מהתקופה בכוכב האדום בלגרד". ביום שישי האחרון טען מיודראג בוזוביץ', מאמן הכוכב האדום בלגרד, כי: "ריסטיץ' יעזוב בקרוב ככל הנראה, זה כל מה שיש לי לומר בנושא".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
שורה אובארוב עם פרדראג ראיקוביץ' שוער מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
חבר חדש. ראיקוביץ'/יוסי ציפקיס

אחרי המשחק מול מ.ס. אשדוד סיפר ראיקוביץ': "אנחנו חברים טובים. ממה שאני יודע הוא רוצה לבוא לתל אביב, הוא דיבר איתי הרבה בימים האחרונים. אני לא יודע אם זה סגור, ולא יודע איך הדברים עומדים. אני אשמח שהוא יבוא, בטוח שהוא יכול לעזור למכבי תל אביב".

ריסטיץ', יליד אוקטובר 1995, מתפקד בעיקר כמגן שמאלי אך מסוגל לשחק גם כקשר אחורי ובלם. הוא בוגר על הנבחרות הצעירות של סרביה ובספטמבר 2016 ערך את הופעת הבכורה שלו במדי הנבחרת. העונה הוא רשם 16 הופעות, בהן כבש שער בודד, במדי הענקית הסרבית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully