וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטרשנוב ליועץ המשפטי: סייע במיגור האלימות והגזענות במגרשים

27.12.2016 / 11:37

נשיא בית הדין של ההתאחדות הנכנס שיגר מכתב לאביחי מנדלבליט: "התרשמותי הברורה היא כי המשטרה ובתי המשפט לא עושים מספיק. הענישה מקילה, לעיתים עד כדי גיחוך". הפועל באר שבע תעמוד לדין

השופט אמנון סטרשנוב. ברני ארדוב
יקבל עזרה? סטרשנוב/ברני ארדוב

השופט בדימוס אמנון סטרשנוב ייכנס מחר (רביעי) לתפקידו כנשיא בית הדין העליון של ההתאחדות לכדורגל, אך עוד לפני כן הוא מתכונן לדברים איתם יצטרך להתמודד במסגרת תפקידו החדש. סטרשנוב שלח היום מכתב ליועץ המשפטי לממשלה, עורך הדין אביחי מנדלבליט, בו תיאר לו את מצב האלימות והגזענות במגרשים וביקש ממנו את עזרתו בנושא.

"אין חולק כי הגורם העיקרי לתופעות החמורות הללו הם קהל האוהדים", כתב במכתבו, "הטיפול בהם נתון כל כולו בידיהם של המשטרה ובתי המשפט. מניסיוני הרב בתחום הספורט במדינת ישראל, התרשמותי הברורה היא כי גופים אלה אינם עושים די על-מנת לשרש את תופעות האלימות והגזענות ההולכים ונפוצים במקומותינו. במיוחד אמורים הדברים לגבי ענישה מקילה, לעתים עד כדי גיחוך, של בתי המשפט בעבירות מסוג זה".

סטרשנוב אף צירף מספר דוגמאות לענישה מקלה שספגו אוהדים, וביקש ממנדלבליט לנקוט בצעדים לתיקון המצב. הוא הציע למנות תובע מיוחד שתיקים הללו ולהנחות את פרקליטי המחוזות והתובעים המשפטיים לדרוש ענישה מחמירה.

בנושא אחר, הפועל באר שבע תעמוד לדין על זריקת כוס מכיוון יציע אוהדיה לעבר צוות השיפוט, בסיום המשחק מול הפועל תל אביב.

עוד בנושא

אמנון סטרשנוב מונה לנשיא בית הדין העליון של ההתאחדות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully