וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמנון סטרשנוב מונה לנשיא בית הדין העליון של ההתאחדות

16.11.2016 / 18:22

השופט בדימוס יחליף בתפקיד את אורי גורן: "מעמדו של בית הדין ומעמדה של המערכת המשפטית ימשיכו להיות בראש מעיינינו". ההתאחדות הכריזה על מהפכה בכדורגל הנשים בישראל

אמנון סטרשנוב שופט בית המשפט המחוזי לשעבר. מגד גוזני
נבחר פה אחד. אמנון סטרשנוב/מגד גוזני

חברי בית הדין העליון ובראשם נשיאות בית הדין בחרו הערב (רביעי) פה אחד בשופט בדימוס אמנון סטרשנוב כנשיא בית הדין העליון של ההתאחדות לכדורגל.

אמנון סטרשנוב, הנשיא הנכנס אמר לאחר המינוי: "אני מודה לחברי ולחברות מליאת בית הדין העליון על הבחירה בי, ומקבל את התפקיד במלוא הענווה ומתוך הכרה בחשיבותו הגדולה. העשייה הפורייה ועתירת המחשבה של המערכת המשפטית בהנהגתו של אורי גורן, נשיא בית המשפט המחוזי בדימוס, מחייבת אותי ותנחה אותי. מעמדו של בית הדין ומעמדה של המערכת המשפטית ימשיכו להיות בראש מעיינינו לטובת הצדק, רוח הספורט ואמון הציבור".

אורי גורן, הנשיא היוצא אמר: "אני מלא סיפוק וגאה במערכת הקיימת, ביושרה שלה, ביכולותיה ובחיפוש הבלתי מתפשר אחר הצדק. בית הדין נהנה מעצמאות מלאה בהחלטותיו ומעולם לא ניסה לרצות בעל תפקיד או ציבור כזה או אחר. אני משוכנע כי כך יהיה גם בעתיד ומאחל לשופט בדימוס אמנון סטרשנוב הצלחה. אני מכיר אותו שנים ארוכות ואין לי ספק כי יש לו את הכישורים להצליח באתגר הגדול".

עופר עיני, יו"ר ההתאחדות: "אני סמוך ובטוח שהמערכת תמשיך לפרוח ולשגשג בהובלת השופט בדימוס אמנון סטרשנוב ומאחל לו הצלחה. אין ספק כי הוא יידע להשיא תרומה משמעותית בתפקידו לעולם המשפט, לעולם הכדורגל ולספורט בכלל".

* במהלך שהחל על ידי ארגון שחקני הכדורגל בישראל, קיבלה ההתאחדות לכדורגל בישיבתה שורה של החלטות לשינוי תקנון אשר מהוות שינוי מהותי בתפיסה של ענף הנשים. שינוי התקנון מתייחס לליגת העל וליגת המשנה לנשים וכן לאקדמיה לכדורגל. בהתאם להחלטות שהתקבלו, החל מעונת המשחקים הבאה קבוצות ליגת העל נשים תיהנה כפופות לרשות לביקורת תקציבים. קבוצות הנשים יהיו מחויבות להחתים את השחקניות על החוזה האחיד לשחקן וכן יחול על השחקניות ההליך בפני "הוועדה למעמד השחקנית", כפי שחל על הגברים במקרה של מחלוקת על שיעור דמי השבחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully