וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה תקבל החלטה לגבי מריו מוסא בימים הקרובים

26.12.2016 / 9:36

אחרי שהוצע לקבוצות, הנטייה כרגע היא לשחרר את המגן אך מולנסטיין ביקש מספר ימים למחשבה. מוגרבי דיווח על הצעה מטורקיה, במועדון ממשיכים לטעון: לא ישוחרר. וכיצד משפיעה הפגישה עם דמארי על התכניות?

צילום: אדריאן הרבשטיין עריכה: ניב מעוז

מכבי חיפה תקבל בימים הקרובים החלטה סופית לגבי מריו מוסא. הנטייה כרגע היא לשחרר את המגן השמאלי, אך רנה מולנסטיין ביקש מספר ימים כדי להחליט באופן סופי. כפי שפרסמנו אתמול, הפועל חיפה פנתה למכבי חיפה כדי להבין האם הקרואטי ישוחרר, ושם טענו כי לא התקבלו כל החלטות לגבי שחרורים בינואר. יחד עם זאת, מוסא הוצע גם לקבוצה אחרת בליגה העל ונראה כי הוא בדרך החוצה. במועדון אישרו את הידיעה אתמול לפיה האדומים התעניינו גם ביניב בריק ופיראס מוגרבי. לגבי האחרון, מתברר כי לאחרונה טען הקשר בפני המועדון כי הוא מחזיק בהצעה מטורקיה, אך שם עדיין טוענים כי השחקן לא ישוחרר וגם הסבירו כי לא התקבלה כל הצעה רשמית על השחקן.

כזכור, לפני כשבועיים פורסם בוואלה! ספורט כי בשיחות פנימיות שהתנהלו בימים האחרונים עלתה אפשרות לשחרר בינואר את מוסא, זאת בניגוד לשמועות לפיהן חיפה החליטה להשאיר את המגן עד תום העונה. גורם במועדון הסביר אז: "קרלסן ומולנסטיין מכינים את הקרקע לעונה הבאה, גם מבחינת שחקנים וגם מבחינת המערך. אייולפסון, דמארי, או כל שחקן אחר – הם חלק מהחשיבה לעונה הבאה".

במקביל, חיפה עוקבת אחר עמנואל אמבולה מהפועל רעננה, אותו ניסתה לצרף בעבר. כרגע לא נעשתה פניה רשמית לאשר אלון, משום שלא התפרסמה החלטה רשמית לגבי מוסא.

עוד בנושא:
20:30, ספורט 1: מכבי חיפה מארחת את בני סכנין
אלירן עטר: "לא ביקשתי לעזוב למכבי תל אביב"
עטאא ג'אבר תקף עיתונאי והושעה עד יום שלישי

שחקן מכבי חיפה מריו מוסא. יוסי ציפקיס
ההחלטה בימים הקרובים. מוסא/יוסי ציפקיס

הערב (שני, 20:30, ספורט 1) תארח חיפה את בני סכנין ולמולנסטיין יש שתי התלבטויות לקראת המשחק: ניקיטה רוקאביציה ומוגרבי מתחרים על עמדה אחת, סאן מנחם ומוסא על עמדה שניה, אך נראה כי לראשון ישנה עדיפות מסוימת לאור התרגול אתמול. מוגרבי פתח במשחק האחרון מול הפועל תל אביב, אך הוחלף במחצית השניה. לאחר שפרסם הודעת התנצלות, עטאא ג'אבר יעמוד מחר לוועדת משמעת.

ומה בנוגע לעומר דמארי? כפי שפורסם בוואלה ספורט, חיפה ערכה פגישה חשאית עם חלוץ לייפציג לפני מספר ימים ובה נשיא המועדון יעקב שחר דרש לברר האם הוא מעוניין לשחק בקבוצה. דמארי השיב בחיוב וכעת במועדון עושים מאמץ לצרפו. נראה כי לפגישה הזאת ישנן השלכות לגבי התוכניות של המועדון. שחר רוצה מאוד לצרף את החלוץ לאחר שהביע נכונות לשחק בקבוצה. גורם במועדון הסביר אתמול: "אמרנו שנצרף רק שחקנים שרוצים לשחק אצלנו. דמארי מאוד רוצה להגיע, אז למה לא?". סבסטיאן אנדרסון וחלוץ זר נוסף נמצאים על הפרק. בימים הקרובים תתקבל החלטה סופית בעניין, כשמולנסטיין וקרלסן מעוניינים לסגור את הנושא עוד לפני פתיחת חלון ההעברות בשבוע הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully