וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: עטאא ג'אבר תקף עיתונאי והושעה עד יום שלישי

25.12.2016 / 12:35

הקשר איים על העיתונאי לאחר האימון לקראת סכנין (שני, 20:30, ספורט 1) ויעמוד לוועדת משמעת בעוד יומיים: "מתנצל, אין זו דרכי. לא הייתי אמור להתנהג כך". מעקב אחר אחמד עאבד

צילום: אדריאן הרבשטיין עריכה: ניב מעוז

תקרית חמורה באימון מכבי חיפה לפני המשחק מול סכנין (שני, 20:30, ספורט1): הקשר עטאא ג'אבר תקף ואיים על אחד העיתונאים המסקרים את הקבוצה לעיני עובדים במועדון. האירוע התרחש במתחם כפר גלים, כשהשחקן עשה את דרכו לחדר ההלבשה מיד לאחר האימון. לאחר מכן הודיע העיתונאי כי הוא מתכוון להגיש תלונה במשטרה נגד השחקן.

במועדון הודיעו כי השחקן הושעה מכל פעילות עד יום שלישי, בו יועמד לוועדת משמעת, אליה יגיע מלווה בנציג ארגון השחקנים כמתבקש.

עוד לפני כן גינה המועדון את המעשה: "אנחנו רואים את האירוע בחומרה. השחקן יועמד לדין ואין כוונה לעבור על כך לסדר היום. אנו במכבי חיפה מתנצלים בפני הכתב ואנשי המערכת בה הוא עובד ומתכוונים לבדוק לפרטי פרטים את פשר התקרית".

ג'אבר פרסם הודעה באמצעות האתר הרשמי של מכבי חיפה: "ראשית אני מתנצל בפני העיתונאי באופן אישי. אין זו דרכי. אני ידוע כשחקן הוגן וקודם כל כבן אדם. לא משנה הסיבה, לא הייתי אמור להתנהג כך, כמי שמשמש מודל עבור ילדים צעירים אלימות איננה הפתרון לשום בעיה. לא כך חונכתי בבית הוריי. הבנתי שגם אם נכתבו עליי דברים שאינם נכונים, עדיין עליי לדעת לשלוט בעצמי עם כל הכאב ועל כך אני מתנצל".

עטאא ג'אבר עם גליינור פלט מכבי חיפה. יוסי ציפקיס
תקרית חמורה. ג'אבר, מימין/יוסי ציפקיס

כך או כך, בקבוצה ממשיכים בהכנות למשחק. הקשר קמיל ואצק עדיין בספק, כשניקיטה רוקאביציה כבר החלים ועשוי לפתוח במקום גליינור פלט. גילי ורמוט יחזור ל-11, כשרנה מולנסטיין יחליט סופית לגבי המערך רק לאחר שיתברר אם הצ'כי כשיר. לאימון היום הגיע אורח מיוחד שהתאמן עם הקבוצה: בנו של רנה מולנסטיין, מאלה בן ה-17, שמשחק בקבוצת הנוער של פרסטון האנגלית.

עוד בנושא:

מוגרבי שוחח עם מולנסטיין. ג'אבר יעבור לבלגיה?
אייולפסון חתם לארבע וחצי עונות במכבי חיפה: "הוא יביא אותנו להישגים"

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
שחקן מכבי חיפה מארק ואליינטה. אדריאן הרבשטיין
"סבלנו מול הפועל תל אביב". ואליינטה/אדריאן הרבשטיין

במקביל, במכבי חיפה ממשיכים בניסיונות להחתים את עומר דמארי. במועדון מקווים שבמהלך השבוע הנוכחי יקבלו תשובה סופית מלייפציג ומעריכים שזה יקרה, לאור העובדה שדמארי מסיים השבוע באופן רשמי את חוזהו בניו יורק רד-בולס.

המטרה היא להביא את דמארי ללא דמי מעבר, אם יסכים להתנער מהחוזה שלו תמורת פיצוי, או בהשאלה עד תום העונה עם דמי העברה בסיומה. הבעלים יעקב שחר רוצה מאוד את השחקן ומוכן לעשות מאמץ כדי שיגיע, אך במועדון הדגישו כי "יש גם גבול לתקציב שלנו. קודם נשמע מה המחיר ואז נחליט". במכבי פתח תקוה שוחחו עם השחקן והבהירו כי אם ישוחרר בהשאלה בלבד, ישמחו לקלוט אותו ללא תנאים. סבסטיאן אנדרסון השבדי נמצא גם הוא על הפרק, אם כי במועדון טוענים שהעלויות שלו יקרות מאוד והוא יגיע רק אם יפחית מהדרישות הכלכליות שלו. במקביל, לקרלסן ומולנסטיין יש מועמד נוסף.

עוד בנוגע לרכש: מכבי חיפה ממשיכה לעקוב אחר החלוץ אחמד עאבד. במועדון עדיין לא פנו לעירוני קרית שמונה, אבל מודעים לעובדה שהשחקן יעזוב כנראה בקיץ מאחר ושרצקי רוצה למכור אותו. ייתכן ותיעשה פניה לשחקן בקרוב, או לכל המאוחר לקראת הקיץ.

"לא חשבתי על לחזור לוויאדוליד, אבל בכדורגל אי אפשר לדעת מה יקרה בהמשך", אמר מארק ואליינטה. "אני שמח שהגיע בלם נוסף, זה טוב שהסגל של מכבי חיפה מתרחב עם שחקנים טובים. אנחנו רוצים להיות קבוצה טובה יותר. אני לא אוהב לדבר על עצמי, מה שאומרים עליי זה נחמד".

ההשפעה של הרכש החדש: "הדברים האלה שייכים למאמן. הוא בא כדי לעזור לנו, אנחנו נעזור לו כחברים לקבוצה אבל מעבר לזה אין לי מה להוסיף".

לקראת המשחק מול בני סכנין: "המשחק האחרון מול הפועל תל אביב היה קשה וסבלנו כדי להשיג את הניצחון. אנחנו רוצים להשיג רצף של שני ניצחונות. אין לנו שום מקום לנקמה בסכנין, אלא רק רצון להשיג שלוש נקודות".

ההבדלים מהעונה הקודמת: "יש הרבה דברים שהשתנו, אבל התבגרנו יותר. בשנה הקודמת היה קשה לנשום, היה יותר מדי לחץ והוא הגיע אלינו. העונה אנחנו נהנים יותר במגרש ובאימונים, זה בא לידי ביטוי. אנחנו רוצים להתקדם ממשחק למשחק, בצורה סבלנית. ננסה לעשות את המיטב. המשחק הכי חשוב הוא מחר מול סכנין, רק אחריו נחשוב על ההמשך".

(עדכון ראשון: 10:41)

שחקני מכבי חיפה רועי קהת, נטע לביא. אדריאן הרבשטיין
לביא וקהת באימון/אדריאן הרבשטיין
מאמן מכבי חיפה רנה מולנסטיין עם דקל קינן, מארק ואליינטה, גארי קגלמאכר. אדריאן הרבשטיין
מולנסטיין עם השחקנים/אדריאן הרבשטיין
אימון מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
אימון במזג אוויר חורפי/אדריאן הרבשטיין
מאמן מכבי חיפה רנה מולנסטיין, גוסטבו בוקולי, רנה סקובדל. אדריאן הרבשטיין
מולנסטיין עם עוזריו/אדריאן הרבשטיין
שחקני מכבי חיפה גליינור פלט, אלירן עטר, מאלה מולנסטיין. אדריאן הרבשטיין
אורח באימון: בנו של מולנסטיין/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully