וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עטר: "לא ביקשתי לעזוב למכבי ת"א. פתיחת החוזה היא הצהרת כוונות"

25.12.2016 / 17:10

חלוץ מכבי חיפה סיפק הצהרה מעניינת בנוגע לאירועים סביבו בקיץ האחרון. עוד אמר: "לומר שאנחנו צריכים לרוץ לאליפות יהיה תמוה. הפער בצמרת גדול. חשוב שהקהל יהיה סבלני"

צילום: אדריאן הרבשטיין עריכה: ניב מעוז

מכבי חיפה מסתמכת בתקופה האחרונה בעיקר על הכושר האישי של אלירן עטר. החלוץ כבש בשני מחזורי הליגה האחרונים ובמאזנו שישה שערי ליגה בסך הכול. בראיון למגזין מכבי חיפה, דיבר עטר על ההצעה עליה דובר הקיץ ממכבי תל אביב והשווה גם בין העונה שעברה לעונה הנוכחית. "האווירה בקבוצה השתנתה וזה ללא ספק הדבר המרכזי. הצוות החדש דואג שמצב הרוח באימונים ובחדר ההלבשה יהיה מרומם, לאחר ניצחונות וגם הפסדים. אחרי המשחק מול הפועל חיפה, למרות התיקו, המאמן הצליח להרים לנו את מצב הרוח ונתן לנו להרגיש שאנחנו לא במבחן תמידי. השגרה ממשיכה גם בהפסדים וגם לאחר ניצחונות".

על רנה ולנסטיין אמר החלוץ: "למדתי ואני לומד ממנו הרבה דברים. הוא מרבה לעבוד עם שחקני ההתקפה, מתמקד על עבודת חלוצים ומדובר במאמן מאוד יסודי. מעבר לעובדה שהוא מאמן מצוין הוא גם אדם מדהים. רנה נותן יחס שווה לכולם, דואג להרים את הראש לכל השחקנים, גם לאלו שלא זכו לדקות משחק, דואג לשמור לכולם את החיוך על הפנים. עברתי לא מעט מאמנים וללא ספק מדובר במאמן ברמה מאוד גבוהה".

על הדיבורים בקיץ סביב אפשרות שיעזוב למכבי תל אביב אמר: "היו הרבה דיבורים על כך שרציתי לעזוב למכבי תל אביב. אני אומר בצורה ברורה, לא היה ולא נברא. לא פניתי למועדון בבקשה לעזוב. אמנם היו ביני לבין המועדון דין ודברים, אבל מכאן ועד לדבר על עזיבה - לא היה ולא נברא. אני יכול לומר שיענקל'ה שחר ועוזי מור פנו אליי והראו לי כמה הם אוהבים ומעריכים אותי, כמה הם רוצים שאשאר. הם החליטו לפתוח לי את החוזה והאריכו לי אותו, מבחינתי זו הצהרת כוונות".

עוד הוסיף החלוץ: "אני מאוד תחרותי בכל דבר שאני עושה בחיים, במיוחד במקצוע שאני מתפרנס ממנו ושהוא מהווה חלק מאוד מרכזי מהחיים שלי. אני לא יכול להפסיד, אפילו לא באימונים. אין דבר שאני שונא יותר מלהפסיד".

עוד בנושא:

אירוע חמור באימון מכבי חיפה: עטאא ג'אבר תקף עיתונאי והושעה עד יום שלישי
מכבי חיפה - בני סכנין (ב', 20:30, ספ' 1): גילי ורמוט צפוי לפתוח
הפועל חיפה פנתה לגבי מריו מוסא, המגן עשוי לעזוב את מכבי חיפה

אלירן עטר שחקן מכבי חיפה מגיע למשחק מול מכבי תל אביב. ברני ארדוב
הראו לי כמה אוהבים אותי. אלירן עטר/ברני ארדוב

על החיבור עם הקהל אמר: "אני אוהב את הקהל של מכבי חיפה, אני מחובר אליו ומבחינתי זה הקהל מספר אחד בישראל. אתן את כל כולי למען הקהל, למען הקבוצה ולמען המועדון שמאוד מעריך אותי. מקווה שנחזיר לקהל את החיוך כמה שיותר מהר ונשיב את המועדון למקום שבו הוא צריך להיות".

עטר התייחס גם לגבי המטרות להמשך העונה: "המטרות שלי באופן אישי הן תמיד להיות בטופ. בשלב זה, לבוא ולומר שאנחנו צריכים לרוץ לאליפות זה יהיה מעט תמוה. הפער בצמרת די גדול אבל אני תמיד אוהב לכוון הכי גבוה שאפשר. מבחינתי אני שואף להיות בטופ ואנסה להביא את מכבי חיפה למקום שהיא אמורה להיות בו".

על העובדה שהוא לא מרבה להתראיין אמר: "כל מי שמכיר אותי, יודע שאני לא אדם של מילים וראיונות. בקבוצות אחרות מעולם לא דיברתי, מלבד ראיון של תחילת או סוף עונה. אני לא אדם של דיבורים אלא של מעשים. אין סיבה מיוחדת לזה שאני לא מתראיין, אני פשוט לא אוהב את זה".

לסיום ביקש עטר: "חשוב שהקהל יהיה סבלני יותר כלפי השחקנים. אני יכול לומר שאנחנו השחקנים רוצים לנצח אפילו יותר מהקהל ומהבעלים. אני מקווה שנוביל את מכבי חיפה למקום טוב יותר ביחד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully