וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה פנתה לגבי מריו מוסא, מגן מכבי חיפה עשוי לעזוב

25.12.2016 / 15:23

הירוקים טוענים כי עוד לא התקבלה החלטה לגבי שחרורים אך מחזיקים באופציה לשחרר את המגן ללא פיצוי. מוסא הוצע גם לקבוצה נוספת בליגת העל. האדומים פנו גם לגבי יניב בריק

שחקן מכבי חיפה מריו מוסא. יוסי ציפקיס
בדרך החוצה? מריו מוסא/יוסי ציפקיס

הפועל חיפה פנתה באופן רשמי למכבי חיפה בנוגע לאפשרות לקלוט את המגן השמאלי מריו מוסא ואת הקשר יניב בריק. במכבי חיפה השיבו כי עדיין לא התקבלו החלטות לקראת ינואר וכרגע לא ברור מי מהשחקנים ישוחרר מהסגל. בהפועל חיפה סיפרו כי שיחה נערכה בעניין בין המנג'ר ניר קלינגר למנכ"ל מכבי חיפה אסף בן דב. לאחרונה פרסמנו כי הירוקים שוקלים לשחרר את מוסא, אך לא ברור האם שחקן אחר יצטרף במקומו, כשבסגל ישנם עוד שני מגנים - סאן מנחם עליו בונים כשחקן הרכב ויונתן לוי שהתגייס לאחרונה לצה"ל. בקבוצה אחרת בליגת העל טענו בימים האחרונים כי מוסא הוצע להם, כנראה על ידי נציגיו, אולם שם סירבו לקלוט אותו בשל שכרו הגבוה ובשל העובדה שאינם זקוקים למגן שמאלי בכיר נוסף. בהפועל חיפה רוצים לקלוט כל שחקן שייפלט מהסגל, כשבין היתר ציינו את שמותיהם של פיראס מוגרבי ועטאא ג'אבר, שמכוון בשלב זה לבלגיה.

הבוקר פרסמנו כי ניר קלינגר לא עבר בבקרת התקציבים, זאת בשל העובדה שיואב כץ לא העביר ערבויות מתאימות לבקרה. במועדון מעריכים שהקלינגר יעבור בבקרה עוד השבוע. הסמנכ"ל רון פלדהיים לא נכח במשחק אתמול לאחר שהודיע למועדון כי הוא חולה. עתידו עדיין לא ברור לאור ההצטרפות של אורן שטרלינג למערך הניהולי. יואב כץ טוען כי המינוי הוא זמני, אך במועדון מעריכים שפלדהיים לא יעבור על כך בשתיקה ויבקש לעזוב.

עוד בנושא:

יואב כץ טרם העביר ערבויות, קלינגר לא עבר בבקרה
בני יהודה והפועל חיפה נפרדו ב-1:1

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully